חוזרים הביתה: Homeworld: Remasterd מקבל תאריך יציאה

Homeworld-Remastered-Collection-launching-February-25

אחרי 16 שנה, משחק האסטרטגיה המיתולוגי Homeworld יוצא בגרסה מחודשת למחשבים מודרניים, עם גראפיקה, סאונד משודרגים ואופטימיזציה משודרגת. 2 המשחקים, בגרסותיהם המחודשות והקלאסיות, כולל גישה למרכיב מולטיפלייר נפרד. יצאו ב-25 בפרבואר ויעלו 35 דולר.

בשנת 1999 יצא משחק פורץ דרך בז'אנר האסטרטגיה בזמן אמת: הוא השתמש בממשק תלת ממדי, לא עוד התקפות שבאות מאחור או מלפנים, עכשיו יכולים להתקיף אתכם מלמעלה, למטה ומאלכסונים, המשחק היה המשחק הראשון שאולפן Relic יצר, שכיום ידוע בזכות משחקי  Company Of Heroes ו-Dawn Of War.

First-Tantalizing-Footage-of-Homeworld-Remastered-Collection

לאורך השנים הגורל של המותג היה לא ברור, ב-2004 THQ המונחת קנו את האולפן תמורת 10 מליון דולר. אך הזכויות למותג נשארו אצל Sierra (שהספיקה למות ואז לקום לתחייה לא מזמן) למשך מספר שנים עד ש-THQ השלימה מעגל וקנתה גם את הזכויות ב2007. מאז אף אחד מהצדדים לא פלט מילה על עתידו.

Homeworld-Remastered

ב-2013 כידוע THQ נכנסה לפשיטת רגל, הנכסים שלה פוצלו ונמכרו אחד אחד. Gearbox באופן מפתיע החליטו לקנות את Homeworld תמורת 1.35 מליון דולר והחלו כמעט מיד לפתח גרסה מחודשת למשחק, שתוכננה לסוף 2014, אך אתמול הוכרז שהיא תשוחרר בפברואר השנה.

האוסף עמוס בתוכן, הוא מכיל את 2 המשחקים בגרסה המחודשת וגם את הגרסאות הקלאסיות, אחד מהסיבות לכך היא כדי שאנשים שמעדיפים את הגרסה הנוסטלגית יוכלו לשחק בהם על מחשבים מודרניים יותר בלי להיתקל בבעיות, וסיבה נוספת היא שכדאי ששחקנים יראו כמה Gearbox השקיעה בחידוש של שני המשחקים.

Homeworld-Remastered-Collection-pic

Gearbox הציגה את המשחק בפעולה השבוע ב-PAX South, ששני הגרסאות רצות צד לצד, הספינות נראים אותו דבר כמו בגרסאות הקלסיות אבל בפירוט גבוה יותר, הפתחים השטוחים הפכו למקושטות יותר ובעלי עומק. האנטנות נראות יותר כמו אנטנות ולא כמו צינורות מטושטשים. החלל עצמו נראה הרבה יותר נעים, במקום שטח ריק ושחור נראה יותר ענני גזים ושדות אסטרואידים גדולים.

Gearbox גם לקחה את מרכבי המולטיפלייר משני המשחקים ושלבה אותם למשחק אחד. על פי נציג האולפן מדובר בתהליך מפרך, היא לקחה אלמנטים מהקוד של שני המשחקים הקודמים – תהליך לא פשוט בעיקר בגלל שהקוד לא שופר מאז שהמותג נרדם ועבר ל-THQ – ומשדרגת אותו עם קוד חדש. יקח זמן לאולפן להגיע למקום הרצוי לו עם מרכיב המולטיפלייר, לכן הוא נמצא בבטא.

האוסף זמין עכשיו להזמנה מסטים עכשיו כאן, המזמינים מראש מקבלים 15 אחוז הנחה ויזכו לרכוש אותו במחיר של 30 דולר בלבד. למטה טריילר רשמי וסרטון משחקיות לא ערוך של 5 דקות.

https://www.youtube.com/watch?v=KpxPtX5MQkI

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x