Dargon's Dogma Online יהיה חינמי למחשב ולפלייסטיישן

שחקני המחשב שהשתוקקו לקבל גרסת PC למשחק Dragon's Dogma כנראה לא יקבלו, אך החדשות הטובות הן ש Dragon's Dogma Online ישוחרר חינמית למחשב האישי, וגם לפלייסטיישן 3,4.

Dragon's Dogma הוא משחק RPG שיצא בשנת 2012 על ידי חברת CAPCOM ונחשב כאחד ממשחקי ה-RPG המפתיעים שיצאו באותו השנה. הסיבה לכך היא מערכת הקרב שלו, שהרגישה שילוב בין המשחקים Devil May Cry ו-Shadow of the colossus עם אלמנטים של RPG (או במילים אחרות משהו שלא ראו עד עכשיו במשחקי RPG שהיה מדהים!). המשחק יצא בזמנו אך ורק לאקסבוקס 360 ול-PS3 אך לא למחשב.

מתוך Dragons Dogma הראשון

מה מחכה לנו ב DD אונליין?

מגזין הגיימינג הפופולארי ביפן, Famitsu (תורגם ע"י Gematsu) דיווח כי חברת קאפקום הכריזה על המשחק הבא בסדרת Dragon's Dogma והפעם הוא און ליין ויהיה משחק חינמי (Free to play)

המשחק ייקח אתכם לארץ חדשה שנקראת Lestaria בו תשחקו עם עוד שלושה חברים למסע (ארבע שחקנים בקבוצה). תינתן אפשרות לשחק לבד וכך שלושת הדמויות שיצטרפו למסע אתיכם יהיו AI. מה שאומר שהשחקן ליכול לבחור לשחק את המשחק לבד או עם חברים/שחקנים אחרים בעולם. ובנוסף תוכלו להסתובב בערי הלובי (town lobbies) ולבלות זמן חופשי עם מעל ל-100 שחקנים בכל לובי.

מערכת קרב וקלאסים

מערכת הקרב ב-Dragon's Dogma יחזור גם הוא למשחק של Dragon's Dogma Online וכמו במשחק הראשון גם הוא ישלב קרבות אפים במיוחד נגד אויבים גדולים ומפלצות ענקיות.

המקצועות/קלאסים שאושרו במשחק הם Fighter, Hunter,Priest ו-Shield Sage והשחקן יוכל לשנות את הקלאס של הדמות שלו איך שיתחשק לו.

יצירת הדמות במשחק תקבל שדרוג משמעותית, מספר החלקים עלה במידה ניכרת. מכניקת ה-Crafting גם היא הוצגה ובה השחקנים יוכלו לעשות ולבנות חפצים שימושיים כמו כלי נשק, שריונות וכו', ולא רק זה גם קבוצה של שחקנים יוכלו לעבוד יחד כדי לקצר את הזמן ב-Crafting וכך גם להגדיל את איכות הבנייה של החפצים.

Dragons-Dogma-online

 

המשחק יהיה עולם פתוח, והעולם הפתוח הזה יפתח לאט לאט באמצעות עדכונים (updates) שיצאו בתקופה עונתית. מרומז שמשימות גדולות יותר שבו שמונה שחקנים יוכלו לשחק ביחד יצאו באחד מעדכונים אלה, ומשימות שהיו לזמן בלעדי גם מתוכננות.

בראיון עם עם המפיק Matsukawa והמנהל Kinoshita נאמרו הדברים הבאים:

  • הפיתוח של המשחק Dragon's Dogma Online פותח מהרעיון הבסיסי של לקחת את המשחק של Dragon's Dogma ולאפשר לשחק אותו באינטרנט.
  • המשחק לא יכל להתבצע מכיוון שבו זמנית הם עבדו על Dragon’s Dogma: Dark Arisen ולכן הם נאלצו לדחות את הרעיון.
  • CAPCOM רצו שהמשחק יהיה בתשלום חודשי אך לבסוף נקבע שהמשחק יהיה חינמי כדי להגדיל את קהל היעד במשחק.
  • למרות שתשלום על פריטים הוצג, המשחק עדיין יראה כ-Dragon's Dogma ראוי.
  • המשחק יהיה בעל סיפור חדש לגמרי ולא יהיה שום קשר בין הדמויות של המשחק עם המשחק הקודם של 2012.
  • המפה של המשחק תהייה בגודל שבו השחקנים יצפו כמו שהיה במשחק הקודם אך עם הזמן המפה תרחיב את שטח היקפה פי שלוש.
  • קבוצות נוצרות בלובי ולאחר מכן יכולות לצאת לשטח ולעשות משימות.
  • נעשה מאמץ להדגיש את החוזק והתכונות של כל קלאס בנפרד. אך זה לא כל כך מאוזן ולכן שחקנים צרכים להיות מאוד קפדנים על עיצוב הקבוצה.
  • Yoshinori Ono המפיק של קפקום מוסיף כי הפיתוח של המשחק מרוויח בזכות שיתוף הפעולה של  Sony Computer Entertainment.

Dragon's Dogma Online נראה בכיוון הנכון ויכול להיות הפתעה גדולה, האם אתם מצפים לו? שתפו אותנו בתגובות!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לא שמעתי על המשחק, אך נשמע מעניין!

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x