דמות חדשה מצטרפת לבורדרלדנס

lady_hammerlock_key_art

ההרחבה השלישית של המשחק Borderlands The Pre-Sequel ואיתה חדשות גם על ההרחבה הרביעית!

האמרלוק שיחק תפקיד חשוב בבורדרלדנס 2, הוא עזר לנו להגיע לעיר הראשית בחתיכה אחת, ואף עשו לו הרחבה משלו. עכשיו אחותו מצטרפת לשורת ציידי הכספות. אורליה לא מסתפקת בחקר מדעי, היא נוהגת לטייל בטבע עם אקדח ולהרוג כל דבר שאחיה מנסה לתפוס.

lady_hammerlock_wintertide

רשימת הכוחות שלה הולכת ונעשת קרה יותר, עד כדי כאב, ונראה שהיכולת המיוחדת שלה עצמה קשורה לקרח. למרות שזו דמות מאוד מגניבה שיהיה נחמד מאוד לשחק, המשחק עצמו לא בנוי טוב – ולכן חבל שזה מגיע במשחק הזה ולא במשחק הבא. האוסטרלים אולי טובים בייצור דמויות – אבל ממש לא בייצור שלבים. ארבעת ההרחבות הקודמות במשחק בורדרלדנס 2 היו, כולן, שלבים, מפות עם דמויות חדשות ועלילה משלהם. התאוריה שלי היא שהמשחק לא גרף מספיק כסף כדי ליצור הרחבות גדולות כאלו – או אולי האולפן פשוט באמת גרוע בייצור שלבים.

מה שכן, ניראה שההרחבה הרביעית של המשחק תתרחש ביקום שעוד לא היינו בו- בתוך תוכו של קלאפ-טרפ הרובוט המעצבן בגקלסיה. פעם קודמת שהייתה לנו הרחבה אתו זה היה במשחק הראשון, והיא כללה את שמונה השעות המצחיקות ביותר שהיו לי באותו משחק. אולי ההרחבה הזאת תיהיה שווה את השלושים דולר ששפכנו רק כדי לקבל דמויות במשחק שלא רצינו לשחק.

borderlands_Viva la robolution

מחכים לזה? שתפו אותנו בתגובות! 
[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

גירבוקס היא מסחטה של כסף!

הכל עושים בשביל כסף, השאלה האם זה שווה את זה. אף חברה היום כמעט לא תוציא הרחבה לרווחת ציבור השחקנים…
ההרחבות לבורדרלנדס לרוב שוות את הכסף ומקסימום אפשר לקנות את GOTY כשיצא ולחסוך.

המשחק הזה נכשל ואפשר לראות את זה כשיותר שחקנים משחקים בורדרלנדס 2 מאשר פריי סקוול. לא נורא, כבר יש רמזים לבורדרלנדס 3 עם המפתחת המקורית.