SMITE: נפתחה ההרשמה לבטא ב Xbox One

nemesis_smite_game

שלב הבטא למשחק המובה המצליח SMITE מתקרב לקונסולות ה XOne וניתן כבר מהיום להירשם מראש

SMITE הוא הוא משחק אונליין המוני חינמי (MOBA) שפותח על-ידי Hi-rez Studio (מפתחת משחק היריות החינמי  Tribes: Ascend) ושוחרר בגרסתו המלאה בחודש מרץ 2014 עבור פלטפורמת המחשב האישי. המשחק היה אמור להגיע כמה חודשים אחרי לקונסולות ה Xbox One של מיקרוסופט, אך עניין זה התעכב ונראה שההשקה לקונסולה בכל זאת מתקרבת, כשהחברה מפרסמת כי ניתן כבר להירשם לשלב הבטא של המשחק.

Smite for Xbox One beta sign-ups opened

SMITE זכה לביקורות טובות ונחשב למשחק חדשני, שהביא לז'אנר סטנדרטים חדשים של איכות וזה מתחיל בעובדה שהמשחק משוחק בתלת מימד ולא בדו-מימד, בשונה משאר משחקי המובה הפופולארים. המשחק עוסק במיתולוגיות כדוגמת המיתולוגיה היוונית, הרומית, הנורדית (ויקינגית), הסינית ושחקנים נכנסים לנעליהם של דמויות אלים (61 כרגע) כשהמטרה כמו ברוב משחקי הז'אנר- להצטרף לקבוצה ולקחת חלק בלחימה בזירה, תוך שימוש בכוחות מיוחדים וטקטיקות קבוצתיות נגד קבוצה יריבה.

משחקי MOBA (קיצור של Multiplayer online battle arenaׂ) לרוב מוקים לפלטפורמת ה PC ונדיר למצוא משחקים מהז'אנר שעשו דרכם לקונסולות. הסיבה העיקרית, בדומה למשחקי RTS, היא השליטה במשחק ומשחקים מהסוג השליטה במחשב נוחה יותר. בנוסף, גם עקומת הלמידה של משחקים מהסוג הזה היא איטית יותר. המשחקים ששולטים בז'אנר הם דוטה 2, ליגת האגדות (LoL) ו Heroes Of Neweeath.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

בחים לא שמעתי על המשחק הזה. תודה!

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x