נאבקים למהפכה: מיקרוסופט מציעה באנדל Xbox One עם AC Unity

מיקרוסופט מציעה באנדל Xbox One עם AC Unity

מיקרוסופט החלה בפרוייקט "12 ימי מבצעים" לפני מספר ימים. במסגרת שניים-עשר הימים, כל יום החברה תחשוף הצעה חדשה, שתהיה בתוקף ל-24 שעות בלבד.

לאחר שביומיים הראשונים מכרו בהצלחה סט של מחשב נייד ומכשיר טלפון חכם המריץ את מערכת ההפעלה "חלונות", הורידה מיקרוסופט את העטיפה מהמבצע ליום השלישי.

הדיל הנ"ל כמובן מכוון אלינו הגיימרים, או לשחקני קונסולות ליתר דיוק. זהו גם זמן טוב לאלו שרוצים את הקונסולה החדשה של מיקרוסופט ולא רצו לשלם מחיר מלא או שפספסו את מבצעי יום שישי השחור.

המכירה של הבאנדל תחל היום, וכאמור תסתיים בסוף היום. הבאנדל עולה 349$ (פחות מ-1,400 שקלים) בחנות האמריקאית של מיקרוסופט, זאת אומרת שלקוחות יחסכו 50$ מהמחיר המומלץ לצרכן של הקונסולה עצמה. חוץ מההנחה הנחמדה, אלו שיחליטו ללכת על המציאה, יקבלו בנוסף גם שני משחקים מבית יוביסופט, שניהם מסדרת Assassin's Creed, החדש יותר – Unity והקודם, Black Flag. כמו כן החבילה כוללת שלט Xbox One אלחוטי ואוזניה עם מיקרופון.

xbox one bundle

המשחקים בבאנדל אינם פיזיים.

גם Assassin's Creed Unity וגם Black Flag שנמצאים בחבילה הם משחקים דיגיטליים, אז מי שקונה צפוי לקבל קודים אותם ניתן לפדות דרך ה-Xbox Live.

בסוף החודש שעבר מכרה מיקרוסופט את ה-Xbox One בבאנדל עם שלושה משחקים תמורת 329$, כך שכבר היה מבצע יותר טוב מהיום.

המינוס היחידי במבצע הוא שהמשחקים הם דיגיטליים, ועובדה זו תיקח הרבה זמן כאשר Assassin's Creed Unity לבדו שוקל 50GB, ו-Assassin's Creed 4: Black Flag שוקל בסביבות 25GB, כך שאם לצרכן מהירות אינטרנט איטית, הוא יצטרך לחכות זמן רב לפני שהוא משחק.

מכיוון שאנו בתחילת הסייל(ים) של עונת החגים, יהיו עוד מבצעים מסוג זה עד סוף השנה, ויכול להיות שהיום מיקרוסופט תחשוף מבצע יותר טוב משל היום, ולכן זו אחריות של כל אחד ואחד להחליט אם לקנות או לחכות למבצע יותר טוב. מיקרוסופט, מצדה, מקווה שהמבצעים יעשו את שלהם ויתנו תמיכה בתחרות מול ה-Play Station של סוני.

אם עדיין לא שיחקתם, או שאתם לא יודעים כלום (ברצינות?..) על Assassin's Creed Unity החדש, זה הזמן לקרוא את הביקורת שלנו.

שימו לב שהמבצע זמין באמריקה, ולא ידוע אם יגיע לארץ או מחירו בארץ – עד שמבצעים מסוג זה יגיעו לכאן ב-100%, נצטרך להסתפק בללכת לחנות.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אחלה אסטרגיה הבעיה שמיקרוסופט מפסידה כסף אבל מחזירים לה על הxbox live

אממ.. כסף היא מפסידה כבר הרבה זמן על ה-Xbox One, היחס בין הצריכה למספר הקונסולות שהיא מייצרת לא ממש עובד לטובתה, זאת אומרת, היא כבר ייצרה את הקונסולות, ואם אין דרישה אז אין הכנסה, אז המבצעים לפחות עוזרים לה לצמצם את ההפסד.

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x