בסוף השבוע הזה: עשרות טריילים והכרזות משחקים

playstation-אירוע כנס תערוכה

מה יותר טוב ממשחקים? הכרזות על משחקים! ובסוף השבוע יש לנו מלא: The Game Awards ו-Playstation Experience  יתרחשו השבוע ויספקו הצצה לעשרות משחקים ועוד כל מיני הפתעות לא מוכרזות.

זה תמיד מרגש לראות הכרזה מפתיעה או טיזר חדש עשוי היטב אפילו שלא נראה את המשחק המדובר בפעולה למשך כמה שנים טובות, ובסוף שבוע הזה טומן בחובו עשרות טריילים משני אירועים גדולים שיתרחשו בלאס ווגאס.

בלילה שבין שישי לשבת, The Game Awards 2014 מופע פרסים חדש יעלה לאוויר מהעיתונאי והמפיק ג'ף קיילי שבעיקרון מחליפה את הVGX/VGA של הרשת הטלוויזיונית ספייק. מה שאומר שהתאגיד החסר נשמה למשחקי וידאו Viacom לא מעורב וזה כנראה אומר שהמופע השנה יהיה רגוע ופחות מביך משנים קודמות. אנחנו מצפים לראות משחקים חדשים ומדהימים משם.

קיילי כבר אמר שיש למעלה מ"עשרות של פרימריות עולמיות" במופע ממשחקים לא מוכרזים ומוכרזים שכוללים את Bloodborne, Metal Gear Online ו-King's Quest חדש. אנחנו ציפינו להכרזה על Fallout 4 אבל איש היח"צ של בת'סדה פיט היינס כבר הקדים אותנו והכריז שלבת'סדה לא מתוכננת הכרזות באירוע, גם לא טיזר. האירוע ישודר בשידור חי בשעה  4 בבוקר ביום שבת.

Playstation Experience

סוני שחוגגת 20 שנה לפלייסטיישן, מגדירה את הכנס Playstation Experience כאירוע קהילתי מאסיבי של יומיים, המוקדשים לאנשים שהביאו את הפלייסטיישן לחיים, הלא הם המערצים ובעלי הקונסולה שלה. באירוע שיתקיים גם כן בלאס ווגאס, תהיה למשתתפים  גישה לשטח עצום שיכיל משחקי פלייסטיישן הטובים ביותר על פני פלטפורמות מרובות, פאנלים שיובלו על ידי צוותי הפיתוח הנחשבים ביותר בתעשייה, תחרויות, מתנות, מזכרות ועוד.

PlayStation Experience games

האירוע של סוני יתקיים יום אחרי טקס משחקי השנה, בין ה 6-7 לדצמבר.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

איך הכרזות של משחקים, זה יותר טוב ממשחקים?

כי לפעמים יוצא מצב שהכרזה על משחק תהיה יותר מרגשת מהמשחק עצמו, ראה ערך Dead Island, Watch Dogs, או Assassin's Creed Unity.

כל פעם שאני מסתכל על הפעם הראשונה שראינו את Watch Dogs, אני מקבל עור ברווז.

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x