מפתחי S.T.A.L.K.E.R המקורי חוזרים לעבוד על משחק חדש

stalker2

סאגת צאצאי הפיתוחים הרבים שאחרי S.T.A.L.K.E.R בעיצומה, והאולפן המקורי חוזר לעבוד על משחק חדש

החברה האוקראינית GSC Gameworld, שאחראית על פיתוח S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl, נפתחה מחדש לאחר שהודיעה על סגירתה בשנת 2010.החברה עובדת על פרויקט חדש, על פי דברים שצוטטו באתר Gamesindustry.biz שמביא את המידע, ולמרות שאין יותר מדי הכרזות "עם בשר", נאמר כי מדובר בפרויקט שיקסום למעריצי S.T.A.L.K.E.R ושכנראה יעשה שימוש במנוע המשחק שהיה אמור לצאת בשנת 2012 ,  S.T.A.L.K.E.R 2

אנחנו די בטוחים לגבי המעריצים שלנו. אנחנו פועלים בשוק שהוא די מיושן, בו השחקנים שלנו אינם בני 16, אלא בגילאי 25-40 שנים. משחק במודל החינמי זה לא יהיה, כי אם משחק מלא במחיר מלא, ואנחנו חושבים שהקהל שלנו יהיה שמח על זה.

עלילות S.T.A.L.K.E.R

אחרי שנודע כי S.T.A.L.K.E.R 2 הוקפא ואח"כ בוטל, חלק מאנשי הפיתוח שפרשו מהחברה המקורית הקימו חברה בשם Vostok Games שעובדת עד היום על יורש רוחני לסדרה בשם Survarium, שיהיה חינמי בסגנון MMOFPS. חלק אחר מהצוות הצטרף לחברת 4A Games כדי לעבוד על סדרת Metro. אם זה לא מספיק מבלבל, חברה אחרת בשם West Games שגם מייסדיה הם יוצאי GSC, הכריזה על משחק חדש בשם Areal שגייס 65 אלף דולרים בקיקסטארטר אך נחשד בסופו של דבר בהונאה, ופרויקט המימון בוטל יומיים לקראת סיומו.

יש להודות שחברת ווסט גיימס היא פייטרית אמיתית, שכן, בשבוע שעבר הכריזה על משחק חדש בסדרה שנקרא STALKER Apocalypse שינסה לגייס לא פחות מ 600 אלף דולרים, באתר מימון אחר.

https://www.youtube.com/watch?v=tuI7rleKd5o

[divider]

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סוף סוף יהיה גם Cheeki וגם Breeki

סוף סוף! נמאס מכל החקיינים שמשתמשים בשם

לזה אני בהחלט מחכה, תודה על החדשות הטובות