שמועה: GTA V ירוץ בקצב של 60 פריימים לשניה ב PC

gtav_PC 60FPS

שחקני מחשב רבים מתרגשים לקראת בואו של GTA V לפלטפורמת ה PC, אך עדיין זוכרים את איכותו של הפורט של GTA IV. נכונותה של שמועה חדשה עשויה להרגיע את כולנו

בואו נודה בעובדה ש GTA IV רץ בהשקה שלו באופן גרוע על ה-PC ולמרות שהזכרונות משנת 2008 ובמיוחד מהשדרוגים האינסופיים שלא הועילו למשחק, די שכחו, השמועה החדשה גורסת שלא תהיה בעיה דומה בכותר המחודש כיוון שלפי השמועה הצוות של Max Payne 3  מטפל בפורט למחשב, והוא ירוץ בקצב של 60 פריימים לשניה

לפי מפתח ברוקסטאר שעבד על מצב המשחק מרובה המשתתפים לכל פלטפורמות הדור הנוכחי, GTA V ירוץ בקצב של 60 FPS שזה מכובד ומספיק כדי להכתיר את הביצועים כמעולים, אולם, מאחר ואין ברשותנו עדיין את דרישות המערכת של GTA V למחשב, לא ידוע מהו המפרט של מחשבי רוקסטאר שעליו נבדק המשחק.

GTA-V-FPS

דבר מעודד נוסף כמובן הוא שהמפתח טוען שהצוות שאחראי על פיתוח גרסת ה-PC הוא לא אחר מהצוות של Max Payne 3, שכידוע מכניקת תנועת המשחק בכל הקשור לתפעול נשקים ולקיחת מחסה, נלקחה מ MP3. עוד תואר כי המשחק רץ בצורה מדהימה על ה-PC שתואר גם כאחד מגרסאות המשחקים הכי טובות שאי פעם יובאו למחשב.

אחת השאלות המתבקשות  היא כמובן האם גרסת ה-PC תכלול תכונות ייחודיות למחשב כגון: טקסטורות ברזולוציה גבוהה יותר או התאמה מיוחדת לכרטיסי המסך NVIDIA/AMD. ההימור שלנו: ברור!

GTA V יוצא בתחילת שנת 2015 ל-PC, מה דעתכם? אמין או לא? ספרו לנו בתגובות

מקור

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
19 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כשהמשחק יצא למחשב אני רוצה לראות את הביקורות שלו, האם הוא יקבל ביקורות יותר טובה מאשר שהוא קיבל לקונסולות החדשות או לא.

אתם יודעים מה לא הבנתי? למה המשחק המערב הפרוע של rockstar לא יצא למחשב את לדור הבא?

יש שמועות ש RDR יגיעו בסוף במהדורה מחודשת לקונסולות החדשות ולמחשב. מעדיף שיוכרז RDR2

אני כבר מת לדעת מתי יצא המשחק אני מכור אליו קשות!!!!!!!

אם אתה מתכוון ל GTA V למחשב אז הוא יצא למחשב בחודש הבא. ב 27.01.15 לייתר דיוק.

מחשב כדוגמא: i7 4790, gtx 980 g1 gaming,16gb יריץ על הכי גבוה עולה 6850 שקל במזומן ובכרטיס 7000 שקל בדקתי

אתה הרחקת לכת במפרט, המפרט הזה לא היה קיים בזמן פיתוח המשחק יהיה אפשר להסתפק לדעתי גם ב I 5 וב 770 לדרישות מקסימום.

חן. דרישות מערכת למשחק לא נקבעות בזמן פיתוח המשחק. דרישות מערכת למשחק נקבעת כשהמשחק כבר מוכן ועוברים עליו בדיקות על המחשבים שלהם, ולפי סוגי המפרטי מחשב הממוצע שנמכרים כיום. ולפי זה נקבעות דרישות מערכת. וסביר להניח שלמי שיש מחשב בן שנתיים למעלה יצטרך לשדרג מחשב אם הוא ירצה לשחק במשחק.

ראשית, לא ברור לי למה נכנסתם לפינה של דרישות מערכת, שלרוב הקשר ביניהן למציאות מקרי לחלוטין.
שנית, כאשר אנו רוצים לבדוק האם מחשב "יכול להריץ" משחק, עלינו לתאם את הציפיות לחומרה. מחשב בן שנתיים יוכל גם יוכל להריץ משחק שייצא בשנה הקרובה ב-1080P, אך אל תצפה ממנו למקסם אופציות כגון טקסטורות או AA.

לדעתי על קונסולה זה נראה לא פחות טוב מאשר יראה על מחשב. ולדעתי הדרישות מערכת יהיו מאוד גבוהות וכבדות אז למי שיש לו כסף לשדרג את המחשב או לקנות מערכת מחשב חדשה יהנה מהמשחק. ולמי שאין כסף לשדרג מחשב כל שנתיים בשביל להינות ממשחקים חדשים שהדרישות מערכת שלהם מזנקות במהירות יכול לקנות ps4 ולהנות מאותו משחק עם גרפיקה יפה מאוד ולא לחשוב האם המשחק יעבוד או יעבוד. הכל כמובן תלוי במצב הכלכלי של אותו גיימר.

בוא ניקח דברים בפרופרציות מחשב משדרגים כל 4 שנים בתנאי שקנית את הכרטיס החדש בשוק, אם אתה קונה קונסולה חדשה ומוסיף לה את המחיר שאתה משלם על האינטרנט אצלה במשך ה 8 שנים יוצא מחיר מחשב. אחרי שקנית מחשב ממש טוב לא צריך להחליף את כולו לרוב כמו מה שאני עשיתי החלפתי רק את הכרטיס מסך באילת. והגרפיקה לא זהה בין הקונסולות למחשב. המחשב הוא מכונה הרבה יותר חזקה מהקונסולות

אני לא קניתי מחשב עם כרטיס מסך החזק שיש בשוק. כשקניתי את המחשב הכרטיס מסך שלי כבר היה בשוק איזה שנה וחצי. והמחשב שלי בן שנתיים וקצת והוא כבר לא מתאים לרוב המשחקים שיוצאים כיום. זה מה שיכולתי לקנות אז.

תקשיב במקרה הזה כמובן שלמחשב בסיס נקרא לזה מחשב ראשון צריך להשקיע מינימום 3.5 אלף. ככה עלה המחשב בסיס שלי ואז שדרגתי אותו אחרי 4 שנים ב 2000 ש"ח שיהיה לו את הכרטיס 770 וטיפה OC למעבד והכל בסדר. הכל שאלה של איך בנית או עם איזה חלקים.

בניתי אותו עם מעבד
i5 3550 3.30 ghz
8gb ram 1333 mhz
Nvidia geforce 560gtx 1gb
windows 7 64bit
ספק כוח 600w.
מארז יחסית פשוט. בלי תאורה ועיצוב מיוחד.
וכל זה עלה לי לא כולל מסך (שאת המסך קניתי חצי שנה אחרי) 4770 שקלים. ואם לחשב יחד עם מסך אז כל המערכת עלתה לי 5600 בערך.

הדבר היחיד שיש לך להחליף כדי ל"עמוד בקצב" זה רק הכרטיס מסך והמעבד שביחד עולים בסביבות ה2000.

לא יודע. עכשיו יש לי ps4 ואני מרוצה.
וחוץ מזה נמאס לי מכל התקיעות של משחקים שיש לי על המחשב, ומכל הטקסטורות המרוחות, ולאגים בטקסטורות, ומין מדרגות כאלה שרצים בקווים במסך בזמן תזוזה.
ואם לתת את דעתי בהשוואה בין הגרפיקה במחשב ובין ps4 אז ב ps4 אני רואה את הגרפיקה הרבה יותר טובה מאשר שראיתי במחשב ב ps4 אני רואה את הגרפיקה חלקה לגמרי, בכלל לא רואה שום דבר מרוח, ושום לאגים, ושום קווים רצים בזמן תזוזה. ובמחשב בשביל שבאמת תהיה גרפיקה חלקה ומעולה צריך לקנות לקנות מערכת מחשב לפחות 7000 שקלים למעלה, וכרטיס מסך לפחות ב 2600 שקלים למעלה, ותוך חצי שנה יוצא כרטיס חדש ואפשר להצטער עך הוצאת סכום כזה למחשב. אז בשביל להשקיע כלכך הרבה כסף על מחשב שתוך שנה הוא יחשב לישן לגיימינג. ועל קונסולה לא צריך להשקיע כלכך בתדירות כזאת גבוהה, יש מפרט וזה המפרט קבוע ל 6 שנים הבאות עד שתצא קונסולה חדשה בסדרה. וחוץ מזה למי יש 7000 שקלים למחשב? רק אם זה נער צעיר שגר ההורים וכל הכסף שהוא מרוויח בעבודה מזדמנות הוא חוסך למחשב ממש יקר. אבל לבן אדם שיש לו מחוייבות אין לו סכום כזה למחשב. ובסדר נגיד שכל מה שאני צריך להחליף זה רק מעבד וכרטיס מסך וכל זה ב 2000 שקלים, נגיד. אבל מניסיון שהיה לי עם מחשבים הקודמים שלי כשהתחלתי להחליף חלק חלק, ובתוך זמן קצר יצא שנאלצתי להחליף את כל המפרט לחדש.

יש לי מחשב שעלה 3.5 שודרג ב 2000 והוא מריץ חלק ללא שום דבר ממה שתיארת. נכון שלא הכל אני מריץ על הכי גבוה. אבל הגרפיקה על הPS4 היא לא ההכי גבוה של המחשב

לי כן היו בעיות במשחקים במחשב שלי וגם תקיעות שגורמות למשחק לצאת מעצמו. ועל PS4 אין לי את הבעיות האלה. אז המסקנה שכל אחד יקנה ויהנה מהגרפיקה שלו מהמכשיר שלו.

"אחת השאלות המתבקשות היא כמובן האם גרסת ה-PC תכלול תכונות ייחודיות למחשב כגון: טקסטורות ברזולוציה גבוהה יותר או התאמה מיוחדת לכרטיסי המסך NVIDIA/AMD. ההימור שלנו: ברור!"

כבר יודעים של AMD, וזה אפילו תומך ב Mantle.

19
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x