משחק מובייל חדש של square enix

HeavenStrike

משחק תפקידים וטקטיקה חדש לניידים הורכז על ידי האולפן האירופאי של החברה ושמו  HEAVENSTRIKE RIVALS.

אולפן האינדי Mediatonic שידוע בעיקר בזכות משחק המכות שלו Foul Play התבקש ליצור משחק בעולם של פיינל פנטזי. על מנת שזה לא יהיה רחוק מידי מהבית, SQUARE ENIX הוסיפה לצוות גם יוצרים יפניים. ביניהם ריומה איטו שעשה את עיצוב הדמויות לFinal Fantasy Tactic ולFinal Fantasy 14.

זו לא פעם ראשונה שאולפן מבקש מיוצרים בחברת Mediatonic לחבור אליו, בנוסף שיתופים בין יבשות (יפן ואמריקה) לא זר להם שכן הם עבדו עם נאמקו וקאפקום בעבר, אז זה רק טיבעי שעל מנת להרחיב אופקים לאמריקה ואף אוסטרליה SQUARE ENIX פנתה אליהם.

HeavenStrike_ScreenShot_011214_1_1417195770

במשחק HEAVENSTRIKE RIVALS (יש להם משהו עם אותיות גדולות) השחקן נכנס לעולם שכמעט חרב תחת מלחמות רבות. השחקן יוצא להרפתקאה להציל את העולם מגורלו המר ובמילים שלהם: "משחק בעל טקטיקה פשוטה אך סוחף" (כדאי להם שהוא יהיה סוחף אחרת איך הם ירוויחו כסף?).

מערכת הקרב החדשה נוצרה במיוחד בשביל מכשירים ניידים, היא קלה ללמידה אך עם עומק טקטקי רב. במשחק תהיה אפשרות להוסיף לשורות הלוחמים שלכם מעל ל200 דמויות שיצטרפו אילכם במסע להציל את העולם. אם יימאס לכם מהסיפור ותרצו לבדוק את יכולותיכם נגד שחקנים אחרים, אז תוכלו להילחם שחקן מול שחקן ולעלות בלוח התוצאות העולמי.

HeavenStrike_ScreenShot_011214_2_1417195770

המשחק שוחרר בסוף חודש שעבר לאוסטריה ואמריקה (בחינם) והצוות אומר שהוא נמצא בשלב בטא, היציאה גלובית תיהיה בעונת משחקי החורף והוא יתאים לכל מכשירי האנדרואיד והiOS.

לסיום, מי שעוד לא בעניין, הינה טריילר קטן:

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נשמח לעדכון כשהוא יצא לשוק העולמי =]