מהו "משחק השנה" שזכה לציון הגבוה ביותר?

metacrtic game of the year 2014

אתר הביקורות הפופולארי בעולם, מטקריטיק (Metacritic) מפרסם את סיכומי השנה שלו, המשחקים שזכו לביקורות הגבוהות ביותר. אז מי משחק השנה?

להבדיל מרוב סיכומי השנה של אתרי הגיימינג המובילים בעולם, האתר מטקריטיק עוסק במספרים ובנתונים יבשים ומביא את סיכומי השנה שלו למשחקים הטובים ביותר לשנת 2014.

משחק השנה 2014 על פי ביקורותנבחרי השנה הם כמובן אלה שזכו לציון הממוצע הגבוה ביותר, אך בשנה שתיזכר לנו כשנת הרימייקים והחידושים, במטקריטיק העניקו את התואר למשחק Super Smash Bros ל Wii U מכיוון שהוא המשחק המקורי השנה עם הציון הממוצע הגבוה ביותר (92/100), למרות שממוצע הציונים של המשחק GTA V לדור הבא למשל, עומד על 97/100.

המשחק Grand Theft Auto V נבחר בשנה שעברה (2013) למשחק השנה של מטקריטיק עם ציון ממוצע מדהים של 97/100, שעבר בשתי נקודות בלבד את המשחק  The Last of Us, משחק מדהים בפני עצמו שהיה יכול בשקט להיות משחק השנה בכל האתרים ברחבי העולם, אם היה משוחרר שנה אחת קודם.

שנה קודם לכן (2012) היה זה The Walking Dead של חברת טלטייל שהצליח לגנוב את ההצגה עם ממוצע של 95/100 ונבחר למשחק השנה גם באתרים המובילים בעולם.

 

הרשימה המורחבת

אם מסתכלים על הרשימה המורחבת של כל המשחקים ששוחררו השנה, כולל הרימייקים והחידושים, מקבלים תמונה אחרת בה GTA V מוביל בראש לשתי הפלטפורמות של סוני ומיקרוסופט (PS4/X1) והחידוש The Last of Us Remastered נמצא במקום השלישי. סופר סמאש ברוס נמצא במקום הרביעי:

 

משחקי השנה 2014

 

כמה משחקים לכל פלטפורמה?

טבלה מעניינת שמפרסמת מטקריטיק, מביאה נתונים על מספר המשחקים ששוחררו וזכו לביקורות מכל הפלטפורמות. מהטבלה עולה שאם עושים השוואה בין שתי הקונסולות הראשיות, הקונסולה הפוריה יותר במשחקים היא ה PS4 עם 146 משחקים לעומת ה XOne עם 98 בלבד, מספר זהה לאלה של הפלייסטיישן 3.

מלכת הפלטפורמות היא כמובן ה PC שמכילה לא פחות מ 338 משחקים ששוחררו השנה, שזה יותר מכל המשחקים ששוחררו לכל הפלטפורמות הראשיות של הדור הבא יחד.

משחקי השנה 2014 פלטפורמות

מי משחק השנה שלכם? שתפו אותנו בתגובות!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x