בקרוב: דרישות מערכת לגרסת המחשב של GTA V, אופציית העברת דמות תתאפשר

gta-v-logo

Rockstar Games חושפת שגרסת המחשב של Grand Theft Auto 5 נמצאת בשלבי הפיתוח האחרונים, מה שאומר שבקרוב ישוחרר המידע הנכסף על דרישות המערכת. בנוסף, האולפן מאשר ששחקני GTA Online מהקונסולות יוכלו להעביר את הדמות שלהם בקלות למחשב.

לפני חודש בדיוק, ב-18 בנובמבר הושק Grand Theft Auto V בגרסתו החדשה לקונסולות החדשות, Xbox One ו-PlayStation 4, כאשר הביא עימו תוספות חדשות ומרעננות, כשגולת הכותרת היא מצב הגוף הראשון. בחודש הבא, Rockstar תשיק את המשחק בשלישית, עם גרסת המחשב של GTA V, שם יהיו אף יותר פיצ'רים אקסלוסיביים, כמו עורך הסרטונים ואופצייה לקצב של 60 פריימים בשניה.

gta pilot

לצערינו, בזמן האחרון לא הוציאה רוקסטאר מידע לגבי גרסאת המחשב של המשחק, אבל עכשיו ענתה תמיכת החברה לשאלות מעריצים באתר שלה. ראשית, המפתחת חשפה שהיא בשלבי פיתוח אחרונים ביצירת המשחק, זאת אומרת ששחקני המחשב יוכלו לשמוע מילה על דרישות מערכת מינימליות ומומלצות בקרוב, אפשרות היא שישוחרר המידע כבר בשבוע הבא לפני כריסמאס.

אנחנו נכון לעכשיו בשלבי הפיתוח האחרונים של גרסאת המחשב ל-Grand Theft Auto V ואנו מקווים שנוכל לפרסם את דרישות המערכת הרשמיות בקרוב, אנא הישארו מעודכנים, אלו יוכרזו כבר בשבוע הקרוב. תודה לכם, אנחנו מאוד נרגשים להביא את GTAV לקהילת הגיימינג ב-PC.

gta online transfer

בנוסף, אושר העברת דמות מהקונסולות למחשב.

רוקסטאר שפכה מעט אור לגבי שחקנים חוזרים, אלו שרכשו את אחת מגרסאות הקונסולות ויקנו גם את גרסאת המחשב, בהודעה שבעלי גרסת PS3, PS4, Xbox 360 או Xbox One יוכלו להעביר את ההתקדמות ב-GTA Online לגרסת המחשב, ושימו לב לקטע הבא: לא משנה אם כבר העברתם את הדמות מגרסת הקונסולות הישנות לקונסולות החדשות, תוכלו להעביר גם מגרסת הקונסולות החדשות לגרסת המחשב כך שתוכלו לשחק עם אותה הדמות בכל שלושת הגרסאות.

אתם תוכלו להעביר את התקדמות דמויות ה-Online שלכם מאחת הקונסולות (PS3, PS4, Xbox 360 או Xbox One) לפלטפורמת המחשב. כדי להבהיר את הנושא, אם תעבירו או שכבר העברתם את ההתקדמות מה-PS3 או Xbox 360 לאחת מהקונסולות החדשות, PS4 או Xbox One, עדיין תוכלו להעביר בשנית מגרסאת PS4 או Xbox One לגרסאת המחשב

rockstar games logo

תאריך היציאה של Grand Theft Auto V בגרסתו למחשב הוא ה-27 בינואר, ניפגש שם!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

היי מה קורה יש לי פה את הדרישות של המשחב שלי האם אני יכול להריץ את המחשק תודה Processor Intel(R) Core(TM) i5-4440 CPU @ 3.10GHz
Manufacturer Intel
Speed 3.1 GHz
Number of Cores 4
Video Card AMD Radeon HD 7800 Series
Manufacturer ATI
Chipset AMD Radeon HD 7800 Series
Dedicated Memory 2.1 GB
Total Memory 1.7 GB
Memory 8.1 GB
Operating System Microsoft Windows 7 Ultimate Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit
Service Pack 1
Size 64 Bit
Edition Ultimate
Display Maximum Resolution 1920 x 1080

1TB

כל כך נחמד מצידם להוציא למחשב בדיוק לפני התקופת מבחנים :/