הטלאי החדש לדרגון אייג': אינקוויזיציה שוחרר

DRAGON AGE INQUSITION LEAD THEM OR FALL

כחודש לאחר השחרור של Dragon Age: inquisition ב-18 בנובמבר, משחררת חברת  Bioware את הפאץ' המשמעותי שאמור לתקן את רוב הבעיות לכל הפלטפורמות, מלבד ל XOne

אולי בהמשך למכתב שפרסמה CD PROJEKT RED על הבאגים והליטושים שמשחק גדול צריך לפני שמשחררים אותו לקהל הרחב, חברת Bioware משחררת כמובטח, את הטלאי השני למשחק, שאמור לפתור בעיות של יציבות ואת רוב הבאגים במשחק, סוף סוף. אני בטוח ששמעתם על מספר הבאגים הגדול שסובב את המשחק Dragon Age: inquisition, בין אם בעיות סאונד, תוכנה, או שהדמויות סתם מתחילות להישבר באמצע הקרב.

מה לעשות שכשאתה משחרר משחק מאסיבי כל כך, בזמן קצר כל-כך עלולים להיות מספר באגים, אבל המספר כל כך גדול שלפעמים אי אפשר לשחק בדמויות מסוימות בכלל. לדוגמא- אחת הדמויות (בתמונה למטה), זה פרוק הרגליים מצד שמאל למפלצת, הוא קוסם על מתים. כאשר הוא הורג מפלצת היא חוזרת לחיים כזומבי, אבל המחשב עדיין מחשיב אותה כאויב. זה אומר שאתה לא מסוגל לעשות שום פעולה; לשמור, לדבר עם דמויות אחרות, לסיים משימות, לעבור מפות, עד שה"יריב" הזה לא מת. אז פשוט וויתרתי על היכולת הזאת. בתקווה שהטלאי יתקן גם את זה.

DRAGON AGE BUG SCREENSHOT

עוד פרט חשוב על הטלאי החדש הוא שכרגע הוא לא יהיה זמין ל-Xbox One כי שם הוא גורם לעוד בעיות ולכן יהיה עיקוב איתו והקונסולה תקבל אותו בתאריך אחר שטרם הוכרז. להלן שיפורי הטלאי החדש:

  • יציבות- הטלאי אמור לתקן קריסות, בעיות סאונד עולה/יורד, גליצים, ועוד דברים שמשתנים ללא שליטה של השחקן.
  • משחקיות- משימות, דב"שים (דמות ללא שחקן), ממשק משתמש בקרב, שליטה על הדמויות ועוד דברים שקשורים למשחקיות ועשו בעיות יתוקנו.
  • משחק רב משתתפים– המוד המיוחד של Dragon age, תיקון של באגים ובעיות גלישה כאחד.
  • מחשב– תיקונים במיוחד לשחקני המחשב (שכן התלוננו המון) שינוי של המקשים, שליטה, וממשק המשתמש שעד כה מאוד לא נוח ומרגיש כמו משחק שעבר פורט.

כל התיקונים הללו יתחילו מהיום והטלאי השני יכנס בקרוב אחרי הראשון. Biowrae כתבו שהם קיבלו הרבה הערות לגבי הממשק במחשב והם ימשיכו לשפר אותו במהלך הזמן, בנוסף, יש כמה תכנים שהם לא הספיקו להכניס (אם המשחק לא הרגיש לכם גדול מספיק) והם מתכוונים להכניס אותם בטלאים הבאים.

אז עכשיו כשלא יהיו יותר גליצ'ים ובאגים, תוכלו להוביל אותם, בלי שהמשחק יקרוס.

מקור: blog.bioware

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

http://gameskey.org/
תמצאו אותו במחיר הכי זול ובשרות הכי טוב באחריות!

עד עכשיו נתקלתי במעט מאוד בעיות (PC) ואף אחת מהן לא היתה "שוברת משחק".
4 התרסקויות ומעט בעיות גראפיקה.

התרסקות לא "שוברת משחק"?

איפה כפתור הלייק.
התמונה שנתתי למעלה זו תמונה -שלי- במשחק ויש לי עוד הרבה מהן אם בא לך להתרשם מהבאגים XP
יש סיכוי לא קטן שלא מצאת באגים תוקעי קווסטים כי יש 2 במערכות יחסים גאות במשחק (שלא תמיד קורים).