סופר מריו: הבדיחה שלא הצחיקה את הפריימר ליג

balloteli

מריו באלוטלי, כדורגלן איטלקי שמשחק במדי ליברפול האנגליה, נחשב לכישרון אדיר בעולם הכדורגל, אך הוא לא יציב, וכל עונה נדמה ש"צרות" זהו שמו השני. הפעם הוא נדחף לכותרות בשל הבדיחה הקלאסית של "סופר מריו".

התמונה שצייץ באלוטלי בטוויטר היא הבדיחה הקלאסית על הדמות הותיקה, מריו, הכוללת את התנועה המזוהה איתו, הקפיצה, וטקסט שאומר"אל תהיו גזענים! היו כמו מריו, הוא שרברב איטלקי, שנוצר על ידי אנשים יפנים,שמדבר אנגלית, ונראה כמו מקסיקני." כמובן שעד כאן התגובה נראית חיובית ונגד גזענות, אך מיד לאחר מכן באו המילים הבאות, " הוא קופץ כמו אדם כהה עור, ותופס מטבעות כמו יהודי". משפט זה הרעיד את סביבתו של באלוטלי, שמואשם באנטישמיות, והוא מיד יצא להגנתו כאשר פרסם פוסט נוסף בו ניסה להסביר שאינו אנטישמי:

אמא שלי יהודיה, אז שתקו כולכם.

ולאחר מכן כנראה הבין שהסיפור לא תורם לו לקריירה והתנצל:

אני מצטער אם פגעתי במישהו.

והוסיף:

הפוסט נועד להיות אנטי-גזעני עם הומור. אני מבין עכשיו שעלול להשתמע ממנו האפקט ההפוך. לא לכל המקסיקנים יש שפם, לא כל השחורים קופצים גבוה ולא כל היהודים אוהבים כסף.

Balotellis Tweet

התמונה כמובן נמחקה מחשבונו, אך לא מהר מספיק כדי שתימחק מהתודעה הציבורית, והתאחדות הכדורגל התחילה בחקירה על סמך התנהגות בלתי הולמת של שחקן, ובקשה מבאלוטלי להגיב על מעשיו. העונש המינימלי על פגיעה הקשורה בגזע הוא הרחקה מחמישה משחקים. בנוסף לחקירת ההתאחדות, ליברפול גם היא תדבר עם באלוטלי והתאחדות הכדורגל האנגלי, ומריו עלול למצוא ענישה גם מצד המועדון.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חכם גדול הוא לא

מה? אני אפילו לא יודע איך להגיב לטמטום הזה…

שמעתי על זה הוא יצא מסכן כי זה כולה בדיחה שראיתי פעם והיא די הצחיקה אותי גם חחחח