מדוע נדחה GTA V למחשב?

gta_v_pc_release_date

מנכ"ל חברת Take-Two מסביר מדוע שחקני ה PC יהנו אחרונים מהמשחק Grand Theft Auto V

כשרוקסטאר חשפה את תאריכי היציאה למשחק GTA V לדור הבא, שחקני מחשב רבים הרגישו מקופחים. העדכון הרשמי כי הגרסה המשופרת ל-Xbox One ו-PS4 תשוחרר ב 18.11 ( עוד שבועיים בדיוק) ואילו גרסת המחשב תגיע רק בתחילת השנה הבאה, 27.1.2015, לא גובתה בהסברים, עד היום.

בראיון לאתר GameSpot, דיבר שטראוס זלניק, מנכ"ל חברת טייק-טו על עתיד המיצה וגם על ההשקה הגדולה שמתקרבת. לטענתו, העיכוב של GTA V לפלטפורמת ה- PC בוצע כדי להבטיח שהמשחק יספק חוויה איכותית בפלטפורמה זו, ושהמעריצים לא יהיו מאוכזבים.

טייק-טו משתמשת באותה פילוסופיה של רוקסטאר שמנסיון העבר שלה (GTA IV) יודעת שלפעמים אין לאן למהר עם שחרורי משחקים עד שלא מגיעים למסקנה שהוא מוכן, בכל ההיבטים. דוגמה טובה לכך אפשר למצוא בדחיה של BioShock Infinite, שהיה זקוק לעוד זמן פיתוח, והיה שווה את ההמתנה.

כשאנחנו דוחים השקת כותר כזה או אחר, זה כמעט תמיד מגיע מאותן סיבות, שזה אומר קצת יותר זמן פיתוח כדי לוודא שזה הולך להיות המוצר הכי טוב שנוכל לספק למעריצים

GTA V שעדיין נחטף מהמדפים בגרסתו המקורית, ישוחרר ב 18.11 ל PS4/X1 וב 27.1 למחשב האישי.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

את האמת שאני מבין אותם שהם מוציאים אותו טיפה יותר מאוחר למחשב.. ראיתם איזה דרישות היו אז ל IV ומה קיבלנו בתמורה. זה בסוף ישתלם ונקבל פורט ממש טוב

תירוצים תירוצים

כן כן, הם פשוט לא רוצים להתחרות בכותרים של סוף השנה.

שורה אחרונה בכתבה: גרסת הקונסולות תשוחרר ב 18.11, אז דווקא כן משיקים את המשחק באמצע כל ההשקות והחגים

זה עולם אחר לגמרי, אין מה להשוות. לקונסולות המשחק יצא כבר, זו רק הגרסה לקונסולות החדשות שיוצאת ב-18, זו לא השקה כמו היציאה ל PC.
ואל תשכח של PC יש כותרים חזקים מאוד שיוצאים בתקופה הזו שלא יוצאים לקונסולות, כמו ההרחבה של company of heroes 2 וההרחבה של WOW שיוצאת ב 13 לנובמבר שהולכת לשתק לגמרי לפחות לתקופה של חודש את חיי הגיימינג של לפחות 7 מיליון שחקנים. כמה מהם רוצים לשחק גם ב GTA 5 וממילא יחכו? לפחות אחד שאני יודע עליו.
מה עוד שמשחקים כמו dragon age inquisition הם הרבה יותר חזקים על המחשב האישי מאשר על הקונסולות, וההפך עם משחקים בסגנון GTA. אז בעוד ש GTA הוא המשחק שממנו חברות שמשיקות משחקים לקונסולות צריכות לפחד מבחינת תאריכי יציאה, המצב הפוך במחשב האישי.