צפו בטריילר לפרק הבכורה של "משחקי הכס" מבית טלטייל

https://www.youtube.com/watch?v=kso96b-aDjk

בימים האחרונים נחשף מידע נוסף על המשחק של משחקי הכס מבית טלטייל, טריילר שנחשף מסכם את הכל, כנראה לקראת בכורה בקרוב.

Screens From Telltale's Game of Thrones 08

משחקי הכס, סדרת המופת המצליחה של HBO תעשה צעד נוסף בעולם הגיימינג והפעם תנסה להצליח (לאחר שני משחקים כושלים שמבוססים על עולם הסדרה, Game of Thrones – Genesis ו-Game of Thrones: The Role Playing Game) ביחד עם טלטייל, שקיימת בשוק הגיימינג לא מעט זמן, אך נכנסה לתודעה של רוב הגיימרים עם The Walking Dead ב-2010.
את דרכו החל המשחק בדצמבר של שנה שעברה, במהלך טקס VGX שם הוכרז לראשונה, לאחר מכן הליך פיתוח המשחק היה דיי שקט, כאשר לאחר מספר חודשים החלו להגיע טיזרים פה ושם, לאחר 11 חודשים מאז ההכרזה, סוף סוף קיבלנו מידע נוסף על המשחק, אליו התווספו כמה ימים מאוחר יותר תמונות מודלפות שנלקחו מהטריילר המוצג למעלה לפני יציאתו לאינטרנט.

בנוסף לפרסום הטריילר ולמידע שכבר קיבלנו בעבר, טלטייל אישרה שכמה מהשחקנים בסדרה ידובבו את דמויותיהם במשחק, בין השחקנים שמדובבים גם במשחק ניתן למצוא את פיטר דינקלג' (טריון לאניסטר), לינה היידי (סרסיי לאניסטר), נטלי דורמר (מארג'רי טיירל) וראמזי סנואו (איוון ראהון).

Screens From Telltale's Game of Thrones 07

משחקי הכס יהיה זמין למחשב האישי ולפלטפורמות MAC, Playstation 4, Playtation 3, Xbox One, Xbox 360, iOS ופלטפורמות נוספות שיוכרזו בעתיד. 
טרם פורסם תאריך ליציאה, אך נאמר שהפרק הראשון ישוחרר עוד לפני סוף 2014, נעדכן כאשר יהיה תאריך מדויק. 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כמה זמן חיכיתי למשחק הזה!!! אני בספק אם לקנות או לא לקנות כי אני לא יודע כמה טוב הוא יהיה.
תודה רבה על הכתבה D: