באטלפילד 4 ירוץ על iOS?

Battlefield 4

בימים אלו מנסים מפתחי מנוע המשחק של באטלפילד 4 להתאים ולהריץ אותו על המכשירים הניידים של אפל. יצליחו?

מפתחי המנוע הגרפי Frostbite מנסים להגיע לפריצות דרך חדשות בניסיון להתאים את המנוע שמשמש לפיתוח משחקים כמו 4 Battlefield של DiCE וצמחים נגד זומבים האחרון, לרוץ על מכשירי iOS.

עד כמה שזה נשמע מופרך, המפתחים הצליחו להגיע למצב של הדגמות גרפיות של המשחק באטלפילד 4 שרץ על iOS. בפוסט האחרון שבבלוג החברה, שיתף כריסטופר בנג'מנסון את ההישג הזה:

זה כבר אתגר של ממש. כדי להתמודד עם תכונות דינמיות כמו הרס או מקורות אור ולהביא את Frostbite  בזמן אמת ל iOS. אנחנו עושים התקדמות גדולה, אבל מגבלות חומרה ותוכנה הכריחו אותנו או להקטין את מספר האובייקטים והמורכבות שלהם כדי לשמור על נאמנות חזותית, או לקבל נאמנות חזותית נמוכה בכדי להתמודד עם מספר גדול יותר של אובייקטים.

חברת אפל חשפה לאחרונה את שבב ה-A8 למכשיריה החדשים (אייפון 6 ואחיו) שעושה שימוש בטכנולוגיית ה-Metal, שהיא טכנולוגיה חדשה שמאפשרת למפתחים ליצור על מכשירים כמו ה-iPhone משחקים עם גרפיקה מפורטת יותר, תוך ניצול אופטימלי של יחידת העיבוד המרכזית ויחידת העיבוד הגרפי.

כמובן שזה לא אומר ש Battlefield 4 מגיע ל- iOS בזמן הקרוב, אם בכלל, אבל זה עשוי לפתוח אפשרויות לכותרי עתיד להגיע למכשירים הניידים החדשים של אפל.


[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות