"Destiny 2" נמצא בפיתוח

Destiny2

ל Destiny יש 9.5 מיליון שחקנים רשומים, נכון לסוף ספטמבר, כך מתברר מתוצאות הדו"חות הכספיים לרבעון האחרון של אקטיויז'ן. Destiny 2 הוכרז רשמית

התעשיה כולה חיכתה לפרסום תוצאותיה הכספיים של חברת אקטיויז'ן-בליזארד, במיוחד כדי לראות כמה השפיעה השקת המשחק Destiny על הדו"ח. אקטיויז'ן לא חשפה את מספר היחידות שמכר המשחק עד כה, אבל סיפקה מספיק נתונים אחרים מעניינים.

Destiny שהושק ב 9.9 השנה, נחשב למשחק היקר בהיסטוריה, עם השקעה של חצי מיליארד דולרים, הצליח להחזיר את ההשקעה לחברה, שלטענתה, עשתה זאת ביום הראשון של ההשקה. ובחזרה לדו"ח:

החברה הודיעה כי נכון לתאריך ה 30 לספטמבר, 9.5 מיליון משתמשים רשומים למשחק Destiny, ושחקנים פעילים משחקים בממוצע שלוש שעות ביום. World of Warcraft, שגם מוזכר בדו"ח, הגיע ל 7.4 מיליון מנויים, לעומת 6.8 מיליון רשומים מהדו"ח הקודם.
דוחות כספיים אקטיויז'ן

במונחים כספיים, מדובר ברבעון חזק מאוד של החברה, עם עליה של 78% משנה שעברה. אקטיויז'ן-בליזארד דיווחה על הכנסות של 1.17 מיליארד דולרים לרבעון שהסתיים ב 30 בספטמבר,  זה באופן משמעותי גבוה יותר מה 657 מיליון דולרים הכנסות, ברבעון המקביל של שנה שעברה.  

"Destiny 2"

טרם פרסום הדו"חות ובשיחת ועידה עם המשקיעים, הכריז מנכ"ל ההוצאה לאור של החברה,  אריק הירשברג, כי הפיתוח של  "המשחק המלא" הבא בסדרת דסטני החל!

העבודה החלה גם על חבילות הרחבה בעתיד, כמו גם על הכותר המלא הבא שלנו בסדרה.

משחק המשך ל Destiny הוא לא לגמרי מפתיע, בהתחשב בעובדה שהירשנברג בעצמו כבר הודיע בעבר כי יש לו חזון של 10 שנים לזיכיון דסטני, שזה בעצם החוזה אורך החוזה שלה עם חברת באנג'י, יוצאת יחידת העילית של זיכיון "היילו".
אקטיויז'ן לא חשפה פרטים נוספים על כותר ההמשך של דסטני כמו מתי הוא ישוחרר או אלו תכנים ושינויים הוא יביא איתו. טוב, בשביל אלה נצטרך כמובן לחכות...

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

קניתי את דסטני ביום ההשקה שלו עם צפיות גבוהות וממש התאכזבתי , גם מהקמפיין ובעיקר מה pvp כשחקן מכור של call of duty אין בכלל מה להשוות מבחינת משחקיות ורמת ההנאה , מקווה שדסטני 2 יהיה טוב יותר.

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x