Assassin's Creed: Unity – כל הביקורות כאן

Assassin’s-Creed-Unity-review-roundup

המסע השיווקי של יוביספוט עם AC: U היה ארוך וגדוש באינספור סרטונים, הדלפות, ג'ל לגילוח וגם קונאן או'בריאן תרם את משנתו, רגע האמת מגיע והביקורות והציונים למשחק הדור הבא AC: U כבר כאן. מה חושבים עליו המבקרים?

בתחילת השבוע יוביסופט שחררה את טריילר ההשקה לאחד המשחקים הכי גדולים שלה לעונת החגים 2014. הפרק הבא בסדרה הכי פופולארית שלה, Assassin's Creed Unity שוחרר כבר באמריקה ויגיע אלינו היום/מחר, אולם, הוא זוכה לביקורות מעורבות.

ארנו ויקטור דוריאן, כוכב המשחק החדש שעלילתו מתרחשת בתקופת המהפיכה הצרפתית, יצטרך לעבוד קשה כדי לשכנע עוד מבקרים שהמשחק החדש מביא איתו שיפורים לסדרה כולה, כי לא מעט מבקרים חושבים שהסדרה לא הולכת לכיוון הנכון והיא זקוקה לרענון חזק יותר, מה גם שיש תלונות על ביצועים חלשים בכל הפלטפורמות, אבל, יש סטטוס-קוו חיובי לגבי מצב ה-CO OP.

ציון 100 יחיד כרגע מגיע מהאתר PSLS (פלייסטיישן לייף סטייל) ולא תאמינו אבל לשיער של אליז יש חלק מהציון:

Assassin's Creed Unity הוא לא רק משחק טוב, הוא גם נראה מדהים ויזואלית. הגרפיקה באיכות מצויירת ומדהימה בעיקר באופן שבו חומרים שונים מגיבים לתאורה.

Assassin’s Creed Unity review by PSLS

עוד ציון גבוה מגיע מהאתר GamesBeat שמעניק למשחק 91/100:

לא ציפיתי לאהוב את האחדות, אבל אני אוהב. יוביסופט הצליחה למסמר משימות התנקשות גדולות וכל מה שביניהן. הקרבתי כמה ימים למען המשחק הזה, ואני מצפה לאבד עוד כמה, רק כדי למצוא את כל הציוד בעל הדירוג הגבוה ביותר. אני רוצה קו-אופ, אני רוצה לפתור את שאר מקרי רצח המבריקים. אני רוצה יותר "אחדות".

האתר גיימספוט העניק למשחק ציוןן 7/10, ציון בינוני למשחק כ"כ גדול. המבקר מארק וולטון מסביר:

האם זה משחק אססינס קריד של הדור הבא שכולנו מחכים? לא בדיוק. זה טוב מאוד, אולי אפילו גדול בכמה מקומות, אבל ההתמקדות המועטה בסיפור מגיעה על חשבון כל מה שמסביב, וזה כל כך חסר במשחק החדש

Assassin’s Creed Unity reviewS

Assassin’s Creed Unity review video gameהאתר  VideoGamer שהעניק למשחק ציון 8/10 מתלונן בעיקר על ביצועים חלשים (פלייסטיישן 4):

קשה להתעלם מכל הבעיות שטמונות בהתאמה של המשחק לקונסולות החדשות, יש סאגים ולאגים ולא מעט. אם כן נתעלם מכל זה, Assassin's Creed Unity מציע חוויה פנטסטית בסדרה, שמזכירה לי כמה רגעים טובים מהאחווה (Brotherhood) וחזרה לשורשים של הסדרה כולה.

בג'ויסטיק נתנו למשחק ציון חצי, 2.5/5 שזה די נכשל במונחים של הזיכיון, למה? כי לטענת המבקר מדובר במשחק הכי טוב בסדרה וגם במשחק הכי גרוע בסדרה, כי לא ייתכן שמצב ה Co-op טוב יותר מכל מה שיש למשחק להציע. דבר נוסף, יש מלא באגים.

ביקורות ל PC כמעט ואין, מלבד IGN שהעניק למשחק ציון 7.8 וטוען כי למרות דרישות המערכת הגבוהות, מי שיכול להריץ את המשחק יהנה מגרפיקה עדיפה על זו של הקונסולות החדשות (לא רק שחקני אנבידיה), ואף קצב פריימים גבוה מה 30fos שסובלות הקונסולות.

[divider]

להלן כל הציונים והביקורות למשחק Assassin's Creed Unity

Assassin's Creed Unity שוחרר כבר באמריקה וישוחרר אצלנו היום (או מחר), ה 13 בנובמבר למחשב האישי, Playstation 4 ו-Xbox One.

[divider]

Review Overview

ממוצע ביקורות Xbox One - 7.3
ממוצע ביקורות PS4 - 7.5
ממוצע ביקורות PC - 7.1

7.3

ממוצע ביקורות

User Rating: 4.02 ( 9 votes)

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני חישבתי בעצמי את הציון הממוצה של הביקורת כאן ועוד כמה ביקורת שלא מופיעים ברשימה ויוצא שהמשחק קיבל בממוצע: 7.5-8.5

לא אכפת לי מהביקורות כי כולם יורדים על הביצועים בכללי המשחק הזה נהדר ואם הייתי יכול להריץ אותו לא הייתי חושב פעמיים

אבל הבעיה שאין מחשב כזה, המשחק הזה באגי והדרך האופטימלית לשחק בו היא לא בהישג יד של אף אחד

האמת, חזרתי בעצמי והזמנתי בסופו של דבר את המשחק לפני היציאה, הבוקר נשלח אלי הקוד למשחק ומאוחר יותר התחלתי לשחק, אני חייב לומר שאחרי שראיתי את כל הבעיות שאנשים התלוננו עליהם בהחלט חשבתי שהקניה הזו היתה כישלון כפי שקרה לי עם XCOM האחרון, אבל — המשחק נהדר, כן יש בעיות טכניות קטנות, אך לא משהו שמשפיע ישירות על הגיימפליי, המשחק רץ לי חלק על הכי גבוה אבל ללא הטכנולוגיות של Nvidia, איתן המשחק רץ לי על 10 אם לא פחות FPS, וזה מאוד מוזר בהתחשב בעובדה שאני משתמש בכ"מ שלהם. חוץ מזה, אני יכול להבין למה המשחק נורא כבד, הוא מאוד יפה, חד, ובעולם הפתוח יש המון אובייקטים, אבל כן אפשר להתווכח על הדרישות המינימליות הכל כך גבוהות.

כבר עברתי מספר קטן של אחוזים בהתקדמות במשחק, והמשימות ממש כיפיות, חלקן AC קלאסי חלקן משהו שלא זכור לי בסדרה לפני, ככה שאני נהנה.

איך משחק שמפשל כ"כ מקבל ממוצע ציונים כזה גבוה?!

יופי של סיקור כרגיל. אני אחכה עם קניית המשחק ואולי אפילו אקנה את האססינס השני