קונים לקונסולה בגלל הדרישות? גם ב-PS4 ו-XOne חווים בעיות עם AC Unity

ac unityy

אמש שוחרר Assassin's Creed Unity למחשב, PlayStation 4 ו-Xbox One בצפון אמריקה, ובכל הפלטפורמות דיווחים על בעיות במשחק.

Assassin's Creed Unity, אחד מהמשחקים היותר מצופים לשנת 2014, כבר החל להיחטף מחנויות בארצות הברית, אך למרבה הפתעתם, או צערם, פריז של המהפכה הצרפתית לא חלקה כפי שהובטח, והמשחק מתקשה להישאר בקצב אחיד של 30 תמונות בשניה, גם בקונסולות. דיווחים על כך ברדיט, ובאתרי מעריצים נוספים, מעידים שהגרסא המושפעת ביותר מהבעיות זוהי של פלטפורמת Xbox One, שמריצה את המשחק באופן סביר אך מתחת ל-30 תמונות בשניה, בעיקר ברגעים שהחומרה צריכה לעבד המון מידע.

בעיות כמו ב-Xbox One חווים גם שחקני PlayStation 4, וכרגע נראה שרק מחשבים בעלי חומרה יקרה שעומדים בדרישות המומלצות מאפשרים למשחק לרוץ חלק, אך מחשבים פחות חזקים (ביחס לדרישות המפלצתיות) מתקשים להחזיק את ה-FPS ללא נפילות. עד כה אין קול ואין עונה מיוביסופט לגבי התלונות והדיווחים, וכמה גיימרים משערים שצוות הפיתוח מכין טלאי תיקון שיצא בקרוב כדי לסדר חלק מהבעיות, ולא נודע אם עדכון 2.02 ל-PlayStation 4 מעלים בעיה כלשהי.

gallows

אל תתנו לביקורות של המשחק אם כבר קראתם כאלו, לבלבל אתכם, שלא כמו דמויות במשחק, Unity לא נקטל, ונראה שלמבקרים של Unity המשחק רץ על הקונסולות כפי שנאמר מיוביסופט, רזולוציית 900p בקצב של 30 תמונות לשניה, ולכן הביקורות לא רעות בכלל, אך לפי הדיווחים והתלונות, לא מומלץ למהר עם הקניה. לביקורות, אגב, יוביסופט הציבה אמברגו, ונתנה אישור לשחררן רק 12 שעות לאחר היציאה של המשחק, מה שאומר שהיא כנראה ידעה מראש שיהיו בעיות ורצתה למנוע בכוח ביטול הזמנות מוקדמות רגע לקראת השחרור.

ssassin's Creed Unity יצא ב-14.11.2014 באירופה ובארץ, ואנחנו כמובן נקווה שעד אז יוביסופט תמצא פיתרון לכל הבעיות.

unity platforms

Assassin's Creed Unity הבטיח חוויית "דור הבא".

Assassin's Creed Unity הינו המשחק הגדול ביותר של יוביסופט בסתיו הזה, ואם הבעיות לא יתוקנו בקרוב על כל הפלטפורמות, המפיצה עלולה לסבול משלושה חודשים כואבים מהכנסות המשחק, וקיימת גם האפשרות של תביעה כפי שכבר קרה בתעשיית המשחקים.

הסדרה משתמשת במבנה של עולם פתוח והמשחק החדש מעוצב כך שיציג את פריז במאה ה-18 ריאליסטית עד כמה שאפשר, עם אתרים פתוחים לחקירה כמו הנוטרדאם.

גיימרים צריכים לחקור את העיר ולהילחם במספר רב של אויבים כדי לגלות מי הכוח העומד מאחורי המהפכה, ואיך אותו כוח מנסה לשלוט ברצונותיו של העם הצרפתי לכדי השגת רצונו.

unity rogue

ארנו הוא לא המתנקש היחיד שיצא לאור אתמול.

יוביסופט שחררה אתמול עוד משחק בסדרת Assassin's Creed חוץ מ-Unity, שמו הוא Rogue, שיצא ל-Xbox 360 ו-PlayStation 4, ובתחילת השנה הבאה גם למחשב, כאשר לראשונה הגיימרים משחקים טמפלר.

תהיתם איך נראים הגליצ'ים? ובכן, המראה נורא מצחיק, אך מפתיע שעוד רואים דברים כאלו במשחקי טריפל A, הנה כמה מהם:

ארנו במהלך אקרובטי:
Assassin's Creed Unity Has The Best Glitches

התהליך שעוברת הצפרדע בנשיקה:
Assassin's Creed Unity Has The Best Glitches

פורים בסטייל צרפתי:
Assassin's Creed Unity Has The Best Glitches

זו רק אשליה, בטח שיש לביגפוט צוואר:
Assassin's Creed Unity Has The Best Glitches

ואני תמיד חשבתי שזו נסיכה, נקבה עם השיער הארוך שנעולה בטירה, מסתבר שזה גבר:
Assassin's Creed Unity Has The Best Glitches

ככה זה כשמתחשמלים במאה ה-18?:
Assassin's Creed Unity Has The Best Glitches

זה מה שנקרא sidewalk:
Assassin's Creed Unity Has The Best Glitches

I believe I can fly:
Assassin's Creed Unity Has The Best Glitches

אז כן, אם תרצו לכייף בפריז בעזרת ארנו, כנראה תמצאו את הצד ההומוריסטי שבמהפכה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
10 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מדהים שאחרי מספר לא קטן של משחקים הם מצליחים לפשל כ"כ בגדול. כנראה הם היו יותר מידי שאפתנים עם המשחק הזה.

לי יצא החשק ממנו לגמרי.

לא נשמה תירגע כמו שאנחנו ראינו את זה ככה הם ראו את זה (או ליתר דיוק מחפשים את זה) וכמו כל משחק אחר הם שולחים update למשחק וזה מסתדר..זה היום די טבעי במשחקים קרה גם בbf4 ב risy son of rome… זה עניין של זמן עד שיסדרו את זה

נכון, לכל משחק יש באגים, אבל לא נתקלתי באף משחק של אססין קריד שהיו בו אנשים מעופפים, קירות בלתי נראים וטקסטורות שבורות ועוד כל מיני. יש סרטונים של באגים גם של משחקים קודמים אבל זה לא היה אצל כל אחד. במשחק הזה הבאגים האלה הם אצל כל אחד והם ברמה שהורסת את ההנאה מהמשחק, ובתור אחד שמעדיף לקנות גרסת אספנים כזאת או אחרת (הם באמת משקיעים, ואני אוהב את כל הדברים הקטנים שבאים איתן) בסכום גבוה יותר מהרגיל אז הציפייה שלי היא גדולה יותר.

בשני המשחקים הקודמים לא נהרסה לי החוויה כי לא נתקלתי בבאגים כאלה נוראיים ומבחינת גרפיקה הורדתי אפקט אחד או שניים והסתדרתי. הספיק לי לראות את כל בעיות הביצועים המחרידות גם כן, והחלטתי לוותר, לפחות כרגע, עד שאני אראה שהם תיקנו ושיפרו את המשחק לרמת "שחיק", כי יותר מזה כנראה שלא נקבל.

בינתיים אני ממש לא מודאג. קניתי את דרגון אייג' שיספק לי עשרות שעות של משחקיות ועומק עלילתי. הביקורות יצאו כבר והרושם הוא טוב. הם לא פחדו לתת למבקרים להוציא את הביקורות בניגוד ליוביסופט שלהם היה כנראה ממה לחשוש.

סתם לדעת על מה אתה משחק קונסלה או מחשב?

מחשב

הגליצ'ים עם השיער נראים כמו פרסומת לשמפו

דווקא הגרסה עם הכי פחות בעיות היא של ה-One (והכי גרועה בהבדל משמעותי היא ה-PS4)… לא בא לכם לעשות קפיצה מדרגה ולתרגם נכון מאתרים? (יש לכם הרבה טעויות בהמון כתבות, פשוט אין לי כוח להגיב ולהציק).
אני בא מאהבה, אני נהנה להתעדכן באתר שלכם. 🙂

גם אנחנו באים מאהבה ♥ משתדלים תמיד לשפר ולהשתפר.

חחחחחחחחח שני הגיפים האחרונים קרועים XD

*קורעים

10
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x