Football או פוטבול? EA טוענת ש-FIFA מקדם את הכדורגל באמריקה

FIFA-15-Cover-Messi-מסי

במשך זמן רב הקונצנזוס היה שהפוטבול הקלאסי, או איך שהם קוראים למשחק אי שם ביבשת המרוחקת, "soccer", לעולם לא יהפוך לפופולרי בקרב האמריקאים מפני שבמשחק חסרים יותר רגעים מעניינים והוא אינו חולק את אותה רמת פיזיות כמו בפוטבול האמריקאי, הספורט בעל המוניטין הגבוה ביותר בארה"ב, אפילו לפני הכדורסל. איך סדרת פיפא בכל זאת מצליחה להשפיע ומה שלום פיפ"א 15?

גם הופעת הנבחרת במונדיאל עזרהנראה שהופעתם הנהדרת של נבחרת ארצות הברית שסיימה במקום השני בבית עם גרמניה, פורטוגל והכוכבים השחורים בגביע העולם שנערך בקיץ האחרון, עוזרת ל-EA, והפכה את סדרת FIFA ליותר פופולרית מתמיד, ושנת 2014 מסתמנת כשנה בה הסדרה הצליחה למכור מספר עותקים גדול למדי בארה"ב, השני במקומו מכל מקום אחר בעולם.

EA Sports, האולפן המפתח שחרר תמונה אינפוגראפית שעוצבה כדי להמחיש את הקשר שבין הסימולציה לפופולאריות של ענף הכדורגל:

fifa america

ההכרזה הרשמית מציינת שריץ' לוקר מ-ESPN חקר את הקשר, ומצא ראיות סטטיסטיות לכך.

מ-EA Sports עוד נמסר כי

במשך השנה האחרונה, ארצות הברית הפכה למדינה במקום השני במספר עותקי FIFA 14 שנמכרו, וכשהסתכלנו בטלמטריה של המשחק, מצאנו מספרים מאוד חזקים שעובדים יחדיו. כל זאת מדגיש את העלייה והפופולאריות של ענף הספורט באמריקה והתפקיד שיש למשחק הוידאו בתרומה לעליית המוניטין.

34% מכל האמריקאים ששיחקו בפיפ"א נהיו אוהדי כדורגל לאחר שהתנסו בגרסה הוירטואלית של הענף, ו-50% מהם התעניינו יותר בתחום אחרי ששיחקו.

chelsea fifa

FIFA 15 ימשיך להתעדכן בחודשים הקרובים.

ברגע זה, מטרת EA Sports לוודאות שהקהילה המחוברת ל-FIFA 15 ימשיכו לשחק במשחק במהלך החודשים הראשונים של השנה הבאה, אפילו שפרטים על הגרסה שתגיע מאוחר ב-2015 יחשפו לראשונה.

עדכון שלישי לכותר יצא לאור בשבוע הקודם אל כל הפלטפורמות המרכזיות, פאטץ' זה שינה מספר דברים כמו האופן בו הכדור מוקפץ מעל השוער, המיקום של ההגנה, ושיפור לפני שחקנים בכמה מועדונים.

אוריג'ין, החנות של EA, מציעה גרסה מיוחדת לחגים הכוללת תוכן נוסף,  בין היתר בולט ליאו מסי כשחקן מושאל ב-Ultimate Team, קיימת גם הנחה 33% על הגרסה הרגילה. עד שתקנו, תוכלו לקרוא את הביקורת שלנו או דעה של אחרים על המשחק.

העדכון הבא למשחק יגיע אלינו מוקדם בפברואר 2015.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות