בקרוב תפליגו על גבי הטיטאניק, ואחר כך תטבעו

Titanic Honor and Glory trailer

טריילר חדש של המנוע EU4 ותמונות חדשות לפרויקט שינסה לשחזר את ספינת הפאר המפורסמת בעולם ולהפוך אותה למרכז עלילתו של משחק וידאו

Titanic: Honor and Glory הוא משחק/פרויקט שנמצא כרגע בשלב פיתוח מוקדם, ומחפש את אהדת ציבור הגיימרים כדי לקבל את אישורו במסגרת תכנית הגרינלייט בחסות סטים.

המשחק ינסה לשחזר את טיטאניק, ספינת הפאר המפורסמת בעולם, שטבעה לפני קצת יותר מ 100 שנה, ושעליה מבוסס בין היתר סרטו שובר הקופות של ג'יימס קמרון, ולהכניס אתכם בגוף ראשון לנעליו של בחור צעיר שעומד לפני שינויים גדולים בחייו:

באפריל 1912, אוון רוברט מורגן, אמריקאי צעיר שסיים את לימודיו באוקספורד, מבלה את חייו באזור כפרי האנגלי, עד שהוא נקרא לסאות'המפטון לבקר חבר ותיק מהקולג' שזקוק לעזרה הקשורה ליישוב עזבונו של חבר משותף (ירושה). עם הרכישה הפשוטה של כרטיס לרכבת, כל העולם של מורגן עומד להשתנות, והוא אף פעם לא יזכה לראות את חברו שוב.

Titanic Honor and Glory

הסיבה היא שמורגן גיבורנו הופלל על ביצוע שורה של עבירות, בהן רצח ושוד והוא חייב לעלות על הטיטאניק כדי לנקות את שמו. בתוך הספינה הוא מתוודע לתעלומה גדולה והעלילה העיקרית תיקח אתכם לחקור כל פינה בספינה, ולעקוב אחר דמויות כדי להתקדם דרך מסעו של מורגן בטיטניק, שבסופה תטבע.

אז עלילה כבר יש, והיא נשמעת מסקרנת ועכשיו המפתחים שחררו סרטון שחושף את העבודה שנעשתה עד כה עם מנוע Unreal Engine 4 ועוד סרטון שמציג את המודלים מאחורי ספינת הפאר:

לקינוח, אתם מוזמנים לצפות בחלק מהתמונות (המרונדרות) שמציגות את הקונספט האומנותי של המשחק טיטאניק, בתקווה שאכן ייראה כך:

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נראה מדהים

יש פוטנציאל למשהו גדול.
איך עד היום לא עשו משחק על טביעת הטיטאניק?

כי זה לא מעניין 🙁