לבקשת אקטוויז'ן: יוטיוב מסירה סרטונים של CoD: AW המציגים גליצ'ים

Activision-Targets-Call-Of-Duty-Glitch-Videos-For-Take-Down

YouTube נעתרת לבקשת מפיצת המשחקים אקטיביז'ן להסיר סרטונים שמציגים באגים וגליצ'ים, מטעמים של זכויות יוצרים

העלאת סרטונים לרשת היוטיוב של משחקי וידאו כאלה ואחרים מהווים חלק משמעותי מתעשייה שלימה. ל YouTube יש חשיבות גדולה לתעשיית המשחקים, תעשיה שמצליחה לייצר לה הכנסות רבות מפרסומות. החשש בקרב מפיצות משחקים על איך קטעי וידאו ממשחקים שלה מוצגים, והפעולה שיוטיוב נוקטת הפעם, הגיעה לשפל חדש.

כפי שדווח על ידי Kotaku, חברת אקטיביז'ן, מפיצת משחקי קול אוף דיוטי דואגת לכך שחשבונות YouTube של משתמשים יסומנו על הפרת זכויות יוצרים אם הם יפרסמו קטעי וידאו המדגישים את התקלות והבאגים במשחק האחרון בסדרה, Call of Duty: Advanced Warfare.

המהלך יצא לאור כאשר רשת הערוצים Machinima שיגרה הודעה שמזהירה את יוצרי תוכן ברשת שלה, ששימוש אגרסיבי בחשיפת תקלות מהסוג הזה עלול לגרום להשבתת סרטונים בגין זכויות יוצרים ולפעול נגד החשבון שלהם.

למי שלא מכיר את המדיניות של יוטיוב: השבתה (strike) אחת על חשבון מונעת מהמשתמש להעלות סרטונים חסויים, קליפים של יותר מ -15 דקות, כל דבר באמצעות רישיון Creative Commons, או תכונות ספציפיות אחרות. שלושה סטרייקים נגד חשבון ימנעו באופן קבוע מנמשתמש להעלות סרטונים, בלי קשר לכמות המנויים שלו או מספר הסרטונים, מהלך שיגרור לבסוף מחיקת כל הסרטונים. חשוב גם לציין שסטרייקים יכולים לפוג אם המשתמש עובר שישה חודשים ללא סטרייק, או אם תאושר התביעה חזרה שהגיש).

נציג Activision התייחס לטענות ואמר שהן נועדו להבטיח איזון תחרותי מאשר להעניש מישהו:

אנו שמחים שכל כך הרבה מעריצים נהנים לשחק את המשחק ומעלים סרטונים של המשחקים שלהם, אנחנו אוהבים לראות את קטעי הווידאו ומנסים למצוא את אלה המקדמים רמאות וניצול לא הוגן כמו תמידרמת תביעות סרטוני הוידאו שלנו לא השתנתה אנו מעריכים את הקהילה שלנו

חברות גדולות וקטנות התמודדו עם השאלה כיצד לממש את זכויות היוצרים שלהם על סרטוני YouTube. בשנה שעברה, מפתח משחק בשם Day One Garry's Incident לא אהב את הביקורת על המשחק ודאג שהיא תוסר מיוטיוב.

מה דעתכם על הפרשיה החדשה? אתם מוזמנים לכתוב לנו בתגובות!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אקטי-ביזיון!

מעניין אם זה הנדסה הפוכה של פרסום- עלייה לכותרות בגלל החגים והמשך מכירות

אין מילים