שלב מיוחד בחיים

Montreal_proposal2
מה קורה כשמעריצה של משחק מבקשת עזרה בהצעת נישואין לבת זוגה?

ביום בהיר אחד סטודיו Bioware קיבל מכתב מבחורה בשם ג'קי. ג'קי ביקשה מהם עזרה בלהציע לבת זוגה איימי נישואין. מריה-רנה בריספויז, ראש הסטודיו במונטריאול, שלחה את הבקשה לחברי הצוות לראות מי יכול לעזור, ומיד קפצו מספר עובדים על ההצעה. הכותבת אן ליאמי, מעצב השלבים הראשי קולין קאמפבאל, ובארט רודיצ' מנתח השאלות והתשובות שינסו מותניים וישבו ליצור שלב חדש, בו תיכלל הצעת נישואין. קולין אמר על זה ש:

אני אוהב להיות נשוי, זה הדבר האוהב עלי בחיי, וזה מכיל כמות עצומה ממה שאני נהנה ממנו בחיים, אבל להיות מעצב משחקי מחשב לא תמיד נותן לך את ההזדמנות לעזור למישהו אחר בנישואים, ההזדמנות הנדירה הזאת לפעמים לא קורת לאף אחד בתעשייה, וברגע שראיתי אותה הייתי חייב ללכת על זה!"

Montreal_proposal

לאחר שהם סיימו ליצור את השלב כל מה שהיה צריך לעשות זה להביא את ג'קי ואיימי שישחקו בו. לשם כך שלחה ראש הסטודיו  מכתב על תחרות בשם "יום אחד עם המעצבים" ובו מילאה את שמותיהן של ג'קי ואיימי כזוכות. שתיהן מיהרו לבוא לאולפן ולשחק בייחד עם יוצרי המשחק האהוב עליהן: Mass Effect. רק שמה שאיימי לא ידעה זה שהשלב האחרון הוכן במיוחד בשבילה.

"הייתי מאוד בלחץ, למרות שעברתי על השלב עשרים פעם לפני על מנת לראות שלא יהיו באגים, ושכל ההודעות טקסט עובדות כמו שצריך"

אומר בארט. נראה שהכל באמת עבד כמו שצריך כי כשאיימי נכנסה לחדר האחרון כל מה שראתה הייתה קונסולה אחת, עם השם שלה ושל ג'ייקי עליה. מעל היה קיר עם גרפטי ועליו היה כתוב:

איימי היקרה,
ג'קי רוצה לבקש ממך משהו
באהבה, מכולנו בBioware

באותו הרגע, ג'קי ירדה על ברכייה והציעה נישואים. איימי אמרה כן, מה שמוביל אותנו לסוף טוב באמת (לא כמו הסוף של Mass Effect 3).

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות