פיל ספנסר: "לא מתבייש בחומרת ה-Xbox One"

xboxps

פיל ספנסר, שמונה לאחרונה לראש מחלקת Xbox, אומר שהוא אינו מתבייש בחומרת הקונסולה החדשה, שהוכחה כחלשה ליד זו של ה-Play Station 4, בעודו אומר שעתיד ה-Xbox עדיין ורוד.

ה-Xbox One הושקה בנובמבר האחרון בארה"ב, ובחודש שעבר בישראל ולפני שספנסר יכל לעשות משהו בנידון, המפרט הטכני של הקונסולה מלכתחילה היו נחותים מזו של ה-Play Station 4 של סוני. מהזיכרון האיטי עד לכרטיס המסך החלש יותר, דברים משמעותיים שתוצאתם היא משחקים יציבים יותר על הקונסולה המתחרה, ולעיתים התפשרות על רזולוציה נמוכה יותר.

חלטות קשות בדרך ל-Xbox One

ולמרות הכל, פיל ספנסר, שמונה לראש המחלקה בתחילת השנה, זמן טוב לאחר שהקונסולה החלה בקשייה המסחריות, הוא הדגיש ל-IGN, באמצעות DualShockers, שתהליך העיצוב של הקונסולה היה אחד מורכב. כמובן שזהו דבר שקל לו לומר, אך אם היה אחראי על עיצוב הקונסולה, היה דוחף לחלקים יותר טובים ושדרוגים שונים שהיו נראים ברורים בדיעבד.

אני מכיר את האנשים שמקבלים את ההחלטות הללו אך אני לא מכיר את המציאות בסיטואציות כאלו כשמחליטים את אותן ההחלטות, כך שקל לי לשבת ולומר 'אוקי, היינו יכולים לבנות קופסאת שלושה טרה-פלופים ולמכור אותה עבור 99$' אבל אני לא מכיר

הוא הסביר.

ל-Xbox One יש עדיין חתיכה טובה של חומרה

פיל ספנסר

ספנסר מדגיש, כרגע, מיקרוסופט מנסה לתת למפתחים כמה שיותר כוח דרך הקונסולה ושעדיין ל-Xbox One יש חומרה טובה, בהתחשב בכך שלא היו למעשה כשלונות בהשקה.

אני כן אגיד שהעבודה בצוות הפלטפורמה נותנת כוח עד כמה שאפשר בידי המפתחים. דבר זה השפיע רבות בששת החודשים האחרונים ואני מאוד גאה בכך

והמשיך:

והקופסא, מנקודה אמינה, כלומר אני חייתי בתקופת טבעת המוות ב-Xbox 360 ודברים אחרים, היא יותר טובה באופן משמעותי מזו בהשקת ה-Xbox 360 שהיתה נהדרת. אני לא מתבייש בחומרה שיש לנו.

ספנסר סיכם כשאמר של-Xbox One עוד יש עתיד, ומבסס זאת לא רק על החומרה, אלא גם על השירותים וההיבטים השונים של הפלטפורמה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

פחח ברור שהוא יגיד את זה כי הקונסולה שלו זבל.. אין בה שום דבר טוב וזה מעיצוב ועד אקסקלוסיבים וכול השאר באמצע

הקונסולה הזאת ממש לא זבל. העיצוב לא משהו והיא נורא גדולה כי מיקרוסופט היא לא מומחית בייצור חומרה. היא קודם כל חברת תכנה אז ממשק המשתמש באקס בוקס הוא הטוב ביותר (יש שיפור אדיר בממש של סוני 4 לעומת הממשק הנוראי בפלייסטיישן 3) . ויש לה מגוון אקלוסיבים נרחב ומספר משחקים שהייתי מאוד רוצה לשחק בהם (לי יש פלייסטיישן 4 בעיקר בגלל שאני מעדיף את ליינאפ האקסלוסיבים של סוני ובגלל שרוב חבריי קנו את הקונסולה הזאת) כמו FORZA HORIZON 2 , sunset overdrive , HALO , Gears of war ומספר משחקים שנראים מאוד מבטיחים כמו quantum break. זו אחלה של קונסולה עם אקסולוסיבים טובים והמון משחקי צד שלישי שקיימים גם לסוני. אם אתה רוצה לבחור קונסולה אחת מהשתיים אז תראה מה החברים שלך קונים . יש לשתי החברות אקסלוסיבים מצויינים ומלא משחקי צד שלישי.

עד שלא יפנצ'רו לה את הגודל למימדים נורמליים, אני לא מתכוון לשים מזוודה כזאת בסלון שלי. מכשיר וידאו משנות ה- 90 כבר יותר קטן מזה ונראה טוב לעומתה בימינו. סתם כבדה, מגושמת ולא פרקטית בעליל (ואי אפשר להעמיד – מה שחוסך המון מקום!). שלא נדבר על החומרה, למרות שכרגע דור המשחקים עדיין בפיגור ולא בשיאו על-מנת להתקל במחסומים חמורים בגרפיקה, זכרון והרצת משחקים בצורה חלקה – אבל גם הרגע הזה יגיע בקרוב, וכשמסתכלים על הטווח הארוך, לא יהיה לצוות של MS ברירה אלה לחולל שינויים משמעותיים בגזרה, אחרת הם ישארו מאחור. וכפי שזה מריח, השינוי כבר בדרך, רק לא מדברים על זה מחשש לסערה תקשורתית בקרב אלה שכבר רכשו קונסולה, מה שיביא למפח נפש מצדם, ואילו MS לא מעוניינים לגרום להם להרגיש "נחותים" או "פסה" אחרי תקופה של שנה. השינוי בוא יבוא, מאחר ואין ברירה. הקונסולה פשוט כושלת בהרבה רבדים.

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x