Lords of the Fallen: המפתחים מגיבים לסקירות המקדימות

מפתחי משחק התפקידים Lords of the Fallen רוצים להסביר לכולנו מה מסתתר מאחורי מכניקת התנועה ב IP החדש שלהם

במהלך די נדיר בתעשייה, החליטו בחברת Deck13 Interactive להעלות סרטון הסבר (PS4) שמעניק לכמה מהסקירות המוקדמות שפורסמו ברשת את הפירוש שלהם, או יותר נכון, את הדיוק בדברים שהסוקרים לא לקחו בחשבון.

Lords of the Fallen זכה לסקירות חיוביות ולציפייה בקרב שחקנים רבים. ההשוואה המיידית שהמשחק קיבל הוא לסדרת Dark Souls, לפחות באלמנטים של מערכת הלחימה, אולם מהסקירות ברשת, התקבל הרושם שכנראה מדובר במשחק שמזכיר את דארק סולס, אך בגרסה איטית.

המפתחים מסבירים שהתנועה האיטית של השחקן היא לא מקרית, וניתנת בקלות להשתנות למהירה יותר. הכובד והמשקל של הדמות משתנה בהתאם לשריון והנשק שהדמות מצויידת בהם. 2 תמונות להמחשה:

Lords of the Fallen weight character Lords of the Fallen weight

מערכת הלחימה במשחק היא כזאת שתנסה ללמד אתכם לעבוד על תזמונים, כלומר הבסיס להצלחה בקרבות הוא לא רק בחירת הנשק והקסמים אלא התזמון המושלם. עוד מוסבר כי יש לשים לב לקסמים לעומת לחשים (spells), קסמים שהם נשקים לעומת אלמנטים של לחשים שעוזרים לשחקן לשרוד (3 עצי לחשים).

Lords of the Fallen spells

Lords of the Fallen הוכרז ע"י חברת City Interactive באפריל שנה שעברה, ונחשף לראשונה בתערוכת המשחקים הגדולה E3 2013. המשחק מוגדר כמשחק תפקידים/פנטזיה עם שיטת קרב חדישה ועץ יכולות מפותח ונראה כמו מיקס משולש של המשחקים Zelda/Dark Souls/Darksiders.

עלילת המשחק תכניס את השחקנים לנעליו של הארקין (Harkyn), הדמות הראשית שתצא להרפתקה עקובה מדם ברחבי העולם, כנגד כוחות על טבעיים, עולם בו האלים איכזבו את הגזע האנושי.

Lords of the Fallen ישוחרר אצלנו ב 31/10 למחשב האישי ולקונסולות PlayStation 4, Xbox One.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לאבי בן דוד: גם אני מקווה שלא יאכזב.

ניראה משחק אם פוטנציל… נקווה שלא יאכזב…

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x