כך נראים חיילי העתיד של CoD: Advanced Warfare

Call-of-Duty-Advanced-Warfare-Logo

הכותר הבא בסדרת קול אוף דיוטי לוקח את ההתאמה האישית של החייל שלכם במולטיפלייר כמה צעדים קדימה

חברת סלדג'האמר שמפתחת את המשחק הבא והאחד עשר בסדרה, הכריזה כבר ביום חשיפת המשחק ש Call of Duty: Advanced Warfare הולך להיות שונה מכל משחק קודם בסדרה. למרות ששמענו את זה כמה פעמים כבר בעבר, נראה שהפעם החברה באמת מתאמצת להביא את השינויים הללו ולרענן את הסדרה כולה.

השינוי הגדול מתחיל בזה שעלילת המשחק תתרחש בתקופה עתידנית והחברה נעזרה במומחים ואנליסטים שחזו איך תיראה המערכה הצבאית בעוד 40 שנה. הקידמה הטכנולוגית, הסאונד וכל השינויים במשחק הבא יעשו את דרכם גם למצב המולטיפלייר, וחלק משמעותי מהשינויים הוא ההתאמה האישית של הדמויות בהן תעשו  שימוש במולטי.

ימי קול אוף  דיוטי התמימים בהם בחרתם קלאס, נשק וכמה תוספות, ויצאתם לקרב, נמצאים הרחק מאחור, וב CoD: AW ייפתח בפניכם ארסנל של פריטי לבוש, כמו קסדות, כפפות, משקפיים ועוד כהנה וכהנה אפשרויות שתוכלו לפתוח באמצעות השלמת משימות  או דרך מערכת השלל החדשה שיעניקו לדמות שלכם מראה ייחודי.

למרות שמדובר במשחק יריות מגוף ראשון, בו אתם רואים במשחק רק את הידיים והנשק, האויבים שמולכם, או חבריכם לקבוצה הולכים להיות צבעונייים ומעוצבים וחלקם נראים כמו דמויות מסדרות כמו קרייסיס, והיילו. פרטי הלבוש הבאים נדירים:

Call-of-Duty-Advanced-Warfare-Elite-Gear Call-of-Duty-AW-Elite-Gear COD Advanced Warfare Elite Gear COD AW Elite Gear custom COD AW Elite Gear שריון COD AW Elite Gear

Call of Duty: Advanced Warfare ישוחרר ב 4.11 למחשב האישי ולקונסולות PS4/PS3, X360/X1.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות