מה הסיפור של Assassin’s Creed Unity?

https://www.youtube.com/watch?v=2_jN6XnUFLs

ים של תמונות חדשות וסרטון עלילתי ל Assassin’s Creed Unity , ויש גם חדשות על הרזולוצייה הסופית שהמשחק ירוץ בקונסולות החדשות

אחרי מספר סרטונים ששחררה יוביסופט ושנגעו בעיקר במצב הקו-אופ במשחק החדש, הלילה חוזרת החברה לסיפור המרכזי והיא מפרסמת סרטון שמוקדש לעלילת המשחק ומשתפת אותנו בכמה תמונות מרשימות.

הטריילר פותח בכך שה”נציג” שלנו במשחק פוגש בנפוליאון בונפרטה המפורסם, ולאחר מכן, נאום של הפרוטגוניסט; צרפת במצב עגום, אנשים מורעבים למוות ברחובות, ואלו צמאי הדם שמוכנים להילחם חזרה, נכלאים או גרוע מכך.

הנקודה החשובה היא הקו העלילתי של הדמות שנשחק חוזרת לסגנון המשחק השני, ארנו דוריאן מגלה שאביו היה מתנקש, ומגיעה תמונה בה כילד הוא רואה את גופת אביו מונחת ללא רוח חיים על הקרקע, לאחר שהקדיש את חייו לחירות בני האדם. ארנו ממשיך את מלאכת אביו, ומאז שעוטה את לבוש המתנקשים הקלאסי, הוא עושה הכל. ולהלן התמונות (ליחצו להגדלה):







900p זה הסטטוס קוו החדש

יוביסופט שחררה הודעה לעיתונות ובה היא הודיעה כי המשחק ירוץ על גבי ה PlayStation 4 וה Xbox One ב 30 פריימים לשניה וברזולוציה 900p בכדי למנוע “חיכוכים מיותרים ורעש לא בריא”, כדבריה.

Assassin’s Creed Unity ישוחרר ב 13 בנובמבר באירופה ויצא בסמוך לשחרורו של Assassin’s Creed Rogue, לקונסולות הדור הקודם.

מקור ותמונות: AGB

[divider]

מערכת התגובות
התראה
9 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

ממש חבל שבגלל הxbone המשתמשים של פלייסטיישן צריכים לסבול, הרי ברור שזה בגלל הxbone כי זו עובדה שהיא חלשה יותר וכך גם נרמז בראיון עם יוביסופט. ממש חבל, קניתי פלייסטיישן בעיקר בשביל לשחק עם חברים בסדרה האהובה עליי

ממש חבל שבגלל הקונסולות המשתמשים של המחשב צריכים לסבול, הרי זה ברור שזה בגלל הקונסולות כי זו עובדה שהן חלשות יותר וכך נאמר בריאיון עם יוביסופט.

פשוט הצבת מראה, משחקי מחשב במרוצת השנים “נהנים” מרמת פירוט מאוד נמוכה ואפילו נעילת FPS מקובעת על 30, וזה די נוראי שחברות לא משקיעות עוד כסף, מצד שני זה מובן כי כסף חייב להיות מניע ראשי לחברות שרוצות לשרוד, אז אני לא חושב שאפשר לצפות ליותר מדי מחברות שתפקידן הוא להוציא כסף ולאחר מכן להחזיר אותו בכמויות גדולות יותר.

טמטום ועצלנות מצד יוביסופט עד שחשבתי שהם לא יפשלו במשחק הזה אי אפשר לסמוך על החברה הזאת יותר מאכזבים כל פעם מחדש

אין הקונסולות האלה בנתיים מאכזבות כי יש משחקים שלא רצים עליהם ב1080 איך לעזאזל זה קורה? לפחות שיהיה 60 פריימים או שיהיה 30 ו1080 אבל איך גם לא וגם לא?
המשחק הזה יהיה יפה רק על המחשב

בושה שבגלל פחד מכיכוך מיותר החברה הוצאה את ב 900p לps4

מתחת לתמונות.
30 פריימים לשניה ו 900p לשתי הקונסולות

30 frames per second in 900p resolution on both PlayStation 4 and Xbox One

זה נשמט משום מה בעריכה, שוחזר מחדש (מתחת לתמונות)

לא כתבתם את הרזולוציה