מפתחי LoL בדרך למשחק חדש

MadScientistZiggs
Riot Game מחפשים עובדים במחקר ופיתוח ליצירת המשחקים הבאים שלהם, בקרוב יוסיפו את ה-S ל-Game?

אחרי חמש שנים מאז שליגת האגדות יצא ומאז הפך למשחק המשוחק ביותר בעולם, החברה שיצרה (והפיצה, הכל לבד) אותו מתכוונת להתרחב לתחומים חדשים. למרות שהם לא מוכנים עוד לפרסם על מה המשחקים שלהם הולכים להיות, הם כותבים שהם מנסים ליצור משחקים בז'אנרים אהובים. כנראה יריות מגוף ראשון או הרפתקאות ואקשן (או הכל בייחד) הם ציינו שהם מחפשים אנשים שיגדירו מחדש את אותם הז'אנרים.

Viktor3

אז מה זה בעצם צוות מחקר פיתוח? בתעשיית המשחקים צוות R&D נוצר כאשר החברה מנסה להתפתח בתחום מסוים של מחקר. המחקר סובב סביב נסיונות חוזרים ליצור משהו שלא עשו קודם בתעשיית המשחקים, ובעצם יותר סביב קונספט ופחות סביב המשחק עצמו.  כולי תקווה ש-RIOT כבר תכננו לצוות עבודה על משחק מסוים שכבר חצי קיים. גם אם זה נכון, אחד השלבים הכי ידועים ביצירה של משהו חדש, מתאטרון ועד תעשיית המשחקים, הוא שחותכים תוכן אם הוא הופך ללא רלוונטי, ובגלל שהתהליך הזה כולל המון מכשולים ואין לו ממש יעד סופי אחד, לא צפוי שנראה מהצוות שיוקם משחק בשנים הקרובות.

לחוששים שזה יפגע במשחק האהוב עליהם RIOT מאשרים:

האם זה אומר שניקח עובדי RIOT מליגת האגדות? ממש לא. ליגת האגדות עדיין מקום ראשון בסולם העדיפויות שלנו וזה יישאר כך במשך זמן רב

יהיה מעניין לראות את Riot מנסה להיכנס לתחום חדש ולצאת מגבולות הלול, האם הם יצליחו לעשות עוד משחק שהוא הצלחה מסחררת? תישארו מעודכנים, עם גיימפרו.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

lol
עוד אקסלוסיבי חסר משמעות של הPC

אכן כן. נראה כי המשחק מקום ראשון בספורט האלקטרוני ובמספר השחקנים הוא אכן חסר משמעות ^^

אתה אומר את זה כאילו כל המשחקים שזמינים רק למחשב הם חסרי משמעות.