תוקפת חזרה: לינדזי לוהן משגרת תביעת נגד ל-Take Two ו-Rockstar


lindzey-lohan-vs-rockstar

לינזדי לוהן לא מוותרת לרוקסטאר: השחקנית הגדילה את כתב התביעה שלה מחוברת של 10 דפים לספר בעל 67 דפים, התביעה היא למעשה על דמות מינורית שלכאורה משתמשת בדמותה של לוהן ללא הסכמתה

הסיפור הזה התחיל בסוף שנה שעברה: אתר הרכילות הפופלרי TMZ דיווח שלינדזי מתכננת לתבוע את Rockstar על דמות מינורית במשחק שהיא מאמינה שמשתמשת בדמותה ללא הסכמתה, התביעה אושרה ביולי השנה, והוגשה בבית הדין בעיר ניו יורק, מיקום המטכ"ל של Rockstar. התביעה המקורית טוענת ש-GTA V "השתמש בדמותה ויצר דמות שמבוססת עליה ללא הסכמתה", ומציינת את הדמות לייסי ג'ונס  מהמשחק כדימוי חד משמעי ללוהן

ל-Take Two ו-Rockstar לא לקח זמן להגיב: הם דרשו שהתביעה תגנז מיד והתיק יסגר, בטענה שהקייס של לוהן הוא קל דעת וללא משקל משפטי, ועצם הגשתו הוא "למטרת יחסי ציבור בלבד"

The Hollywood Reporter מדווחים שהתביעה החדשה מתחילה כסוג של תביעה יצוגית "למען העניין השיתופי של כל הסלבריטאים, שחקנים, זמרים ואתלטים, בכדי להגן על דמותם ואישיותם מניצול על ידי אנשי מסחר חסרי מצפון"

התביעה החדשה מכילה 45  דפים של ראיות מצולמות. כמו למשל תמונה של אחד מתקליטורי המשחק שמציגים דמות בלונדינית לבושה בבקיני. הכתב החדש טוען ש-Rockstar "השתמשו בדוגמנית הדומה ללוהן כדי לחכות את הדמות והאישיות" של לוהן ומציינת תמונת רפרנס שצולמה ב-2007.

1385904812-lindsay-lohan-gta-v

בנוסף, הכתב תביעה טוען ש-Take Two השתמשו בדמות הבלונדינית למטרות מוצרים נלווים ותוכן שיווקי "הנאשמים היו בעסקי מכירת משחקי וידאו ולא אומנים המציגים אומנות בגלריה, הם שכפלו תמונות ופוסטרים של אנשים אישיים ומכרו אותם בתור 'מהדורות מוגבלות' בניגוד ליצור המוני עבור מטרות מסחריות ורווח כלכלי"

Take Two  לא ישבו בחיבוק ידיים והגיבו לטענות של לינדזי: החברה טוענת שהתביעה המקורית טענה שההכרזה על המשימה הצדדית שכוללת את לייסי הייתה ביוני 2013, שנה לפני שהתביעה הוגשה. לוהן הפנתה ל"שיכפול" לכאורה לדמות הבלונדינית בלבוש הביקני על הדיסק מאוחר יותר השנה.

לייסי ג'ונס - מבוססת על לינדזי?
לייסי ג'ונס – מבוססת על לינדזי?

אבל ללינדזי יש קצת חורים בעלילה: כבר פורסם בעבר שהדמות על הדיסק מבוססת על הדוגמנית הבריטית שלבי וולינדר. וולינדר אשרה זאת ל-Nowgamer ושוב דרך אינסטרגרם השנה.

שלבי וולינדר – הבלונדינית האמיתית

Grand Theft Auto V יצא בספטמבר שנה שעברה לזכה לתשבוחות בכל מקום וגם אצלנו עם הציון המושלם 10 ומכר יותר מ-34 מליון עותקים, כעת המשחק בדרך לפרק חדש בסיפור ההצלחה שלו עם יציאת הגרסאות ל-Xbox One ו-Playstation 4 מאוחר יותר השנה, ולמחשב בשנה הבאה. 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מפגרת חיה בסרט נשבע

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x