RoomAlive של מיקרוסופט תהפוך כל חדר לזירת אקסבוקס חיה

RoomAlive-מיקרוסופט

מיקרוסופט מציגה טכנולוגיה חדשה שמשדרגת בכמה רמות את קודמתה, ועונה לשם RoomAlive

זוכרים את IllumiRoom ? הטכנולוגיה שהציגה מיקרוסופט בתערוכת CES בשנה שעברה, אשר עושה שימוש ב-Kinect ובמקרן כדי להגדיל את האובייקטים בסביבה ולהציג פריטים חזותים מבעד למסך, לא יועדה לקהל הרחב. מסתבר שהיה מדובר בפרויקט מחקר ועכשיו מיקרוסופט מדגימה את IllumiRoom 2.0 פרויקט המחקר החדש שלה שנקרא RoomAlive.

טכנולוגיית RoomAlive היא קפיצה אדירה לעומת הטכנולוגיה שהודגמה בשנה שעברה. באמצעות מספר מצלמות , הטכנולוגיה מאפשרת בכל (ה)חדר לקיים אינטראקציה עם המשחק, כפי שמוצג בסרטון הדי מטורף שלהלן:

במקום קינקט ומקרן אחד, הוא משתמש במספר מצלמות, בקינקט ובבקר שליטה. מיקרוסופט טוענת שהכיול והאיתור העצמי הוא אוטומטי, המאפשר לה לחשב את כל גיאומטריית ה 3D של החדר שלכם תוך דקות ספורות.

RoomAlive

למרות שבסרטון זה נראה שהכל עובד די חלק, אנו עדיין רחוקים ממוצר בפועל שאתם יכולים לקנות בחנות. מרבית האנשים גם לא יכולים להרשות לעצמם להרים חדר עם מקרנים מרובים וקינקנט, בדרך שמיקרוסופט עשתה.

ובכל זאת, בדומה לטכנולוגיה של  Oculus, אפשר לראות  את הפוטנציאל העצום של מחקר זה ולא רק במשחקים, אלא גם לתחומים כמו חינוך או הכשרה צבאית. ואולי פיתרון לכל אלה שמחפשים סיבה לקום מדי פעם מהספה.

מקור: Microsoft

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כן
אבל למי שמשחק בחדר קטן או אפילו בסלון זה לא מציאה כי יכול להיות שהוא יצטרך לטפס על המיטה
מה עשינו פה אז?

וואו זו באמת יכולה להיות מהפכה בעולם הגיימינג אפילו יותר מה- VR.

כן
אבל למי שמשחק בחדר קטן או אפילו בסלון זה לא מציאה כי יכול להיות שהוא יצטרך לטפס על המיטה
מה עשינו פה אז?

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x