בחג הזה נשב בסוכה ונשחק במשחקי קופסא

משחקי-קופסא

החופש הזה מגיעה אליכם סדרת כתבות מיוחדת, סוכות בקופסאות!

חופש סוכות עומד להגיע ואלה מבינינו אשר בונים סוכה ושוכנים בה עם משפחתנו במהלך שבעת הימים הללו בוודאי מחפשים דרכים חדשות ומהנות לגוון את זמן האיכות המשפחתי. אישית אני יכול להגיד שבעיה זו התעוררה לא מזמן במשפחתי אך תודות לביקור בכנס ופתיחת אופקים חדשים "ניצלנו" מהשעמום המתיש של השגרה. בוודאי שאלתם את עצמכם פעם או פעמיים מה קרה לסיקור הרחב שלנו מכנס מיתוס, למען האמת ובכל הכנות מה שקרה הוא טעות קלה מצדנו שאת הראיונות ביצענו בתוך האולם והרעשים הקטנים שלא הפריעו לנו או שנראו חלשים מאוד עבורנו בהקלטה יצאו חזקים מאוד והפכו את איכות השמע של הראיונות לכמעט בלתי סבילה לאוזן אנושית. אך אנו עמלנו שעות ואפילו השתמשנו בסוג מיוחד של אקולייזר על מנת להפיק את המרב האפשרי מן הראיונות. ולאחר כל העמל והפרך הקשה שהשקענו בכך, בדיון פנימי בין חברי הצוות הוחלט לא לשחרר את הראיונות סתם כך אל האוויר אלא בתקופה שתהיה משמעותית!, ואיזו תקופה מתאימה לכך יותר מאשר סוכות אז מבלי להכביר ביותר מילים גבירותיי ורבותיי אנו ניתן לכם הצצה קטנה לראיונות ומדריך שיפורסמו בהמשך:

ראיון עם עומרי מקינג קולקטיבלס

עומרי הוא המייבא הרשמי של משחק הקלפים המוצלח בעולם מג'יק למדינתו היפה, השיחה עם עומרי הייתה מרתקת ביותר ומאירת עניים, להלן ציטוט מן הראיון:

כי גם די אמרתי, בסדר לדוגמה 7 שנים, כמה קלפים כבר יכולים להמציא, כמה וריאציות, זה כבר יחזור על עצמו, זה יימאס לאנשים, המחשב ישתלט על זה, כל התשובות הבנאליות. אבל בפועל מה שקורה זה שוויזארד (החברה האמריקאית שמוציאה את המשחק) הם הצליחו לא ליפול במה שכל חברה אחרת נופלת בה, שבכדי להצליח הם חייבים להתפתח ולהשתנות, מלבד העובדה שהם עם אצבע על הדופק בכל הנוגע למודרניזציה של המשחק וקידום שלו.

עומרי
עומרי

ראיון עם יהודה חלפון קפטן באגודת מגלי הארצות

אגודת מגלי הארצות היא השלוחה הישראלית של Pathfinder Society. המשחק המאורגן של Pazio המתרחש בעולם של פאת'פיינדר. המשחק התחיל אי שם ב2008 ומאז הצטרפו אליו כ-200,000 שחקנים ברחבי העולם, יהודה חלפון שבאדיבתו הסכים לדבר איתנו שפך אור על משחקי התפקידים בסגנון הישן והטוב

זו חוויה אחרת, אתה רואה את כל האנשים שמסביב, גם האינטראקציה עצמה. אני גם יכול לשחק עם החבורה שלי בבית, לא רק בכנסים, וזו חוויה אחרת, אני נפגש איתך, אני רואה אותך, אוכלים פיצה ביחד…

יהודה חלפון
יהודה חלפון

ראיון עם אוריין נציג מטעם מאנקיטיים

אוריין דיבר איתנו בתור נציגה של מאנקיטיים. מאנקיטיים  היא המוציאה לאור הישראלית של מבוכים ודרקונים. היא המפיצה של משחקי שולחן ולוח רבים ביניהם משחק הלוח של משחקי הכס וביניהם מאת ענקית המשחקים Fantasy Flight Games. אוריין נתן את דעתו המסקרנת ביותר בקשר לעולם משחקי הקופסא.

כשאתה משחק משחק מדמיון, זה שונה ממשחק מחשב גדול ככל שיהיה, המשתתף עצמו יוצר את התמונה ואת החוויה שהוא לוקח מהמשחק, כמו שהרבה אנשים קוראים ספר ורואים תמונה שהיא עבורם הרבה יותר ריאליסטית, תמונה שהם מתאהבים בה, אותו דבר במשחקי תפקידים, העובדה שאתה מתארגן ומשתתף באותה חוויה, זה הופך את זה למרגש עבורך כי אתה יצרת את זה.

אוריין
אוריין

ראיון עם "טייני" הענק של הזירה

"טייני" הוא בחור מרתק שייצג את סתיו אקשן בכנס ודיבר איתנו על משחקי תפקידים וחיים והקשר שלהם למחשב, השיחה הייתה מסקרנת ביותר ובהחלט הרחיבה את אופקינו.

אני אישית, אני בן אדם שיכול לומר שבחשבון סטים שלי יש לי יותר מ -4 משחקים שיש לי בהם יותר מ3000 שעות, קיים אני מכיר את זה. אבל לצורך העניין משחק שהרבה מאוד אנשים אוהבים SKYRIM מי שעדיין משחק(וישנם הרבה) תחשוב על לשחק את Skyrim אבל בלייב, פתאום זו לא אופציית שיחה מובנת, פתאום אתה באלך לומר לדושבאג הזה שמנסה לסרסר אותך לעשות איזו משימה לך תחפש מי ינענע אותך, ואפשר לעשות את זה. זה הקסם ולמען האמת משחקי תפקידים על כל הספקטרום שלהם, ממש כולם! אפשר להמיר למשחקי תפקידים חיים זאת אומרת, לי אישית לדוגמה אני שיחקתי כמעט שנתיים משחק 24/7 של Vampire The Masquerade אותו משחק מחשב, אין אופציות מובנת, מפתחים תפיסה, מפתחים רעיון ורצים איתו.

"טייני"
"טייני"

ולקינוח, נשאיר אותו כהפתעה, משהו נחמד לפנק בו את סוף החופש

האם תוכלו לנחש במה מדובר?
האם תוכלו לנחש במה מדובר?

יש למה לצפות!

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לא הזכרתם שבסוכות עומד להתקיים עוד כנס כמו מיתוס רק גדול יותר בשם "אייקון", רק שכמו מיתוס, הכנס לא בדיוק מתמקד במשחקי מחשב. בכל זאת, אם התרשמתם ממשחקי התפקידים במיתוס אייקון הולך להיות מעניין.

אנו יודעים על אייקון אך הכנס עצמו לא מתמקד בגיימינג ככלל לא רק במשחקי מחשב, מיתוס לא התמקד במשחקי מחשב. אייקון הוא כנס כללי יותר ולכן אנו לא נהיה שם.

התמונה בסוף היא של מיניאטורה של חייל מארינס ממשחק המיניאטורות של warhammer 40k ,לא?

יכול להיות…