SteelSeries מכריזה על ליין חדש של אוזניות גיימינג

SiberiaLineup2014

SteelSeries מרעננת את ליין האוזניות המצויין שלה בדגמים חדשים ומצויינים אף יותר, ומוסיפה דגם חדש המיועד לאלו מאיתנו שמעוניינים בסאונד משובח, אך לא מעוניינים לרוקן את הארנק

כידוע לכם, אנו עוקבים אחרי יצרנית האביזרים סטילסיריז באופן די קבוע- כאחת מיצרניות האביזרים המוערכות ביותר בעולם הגיימינג המקצועי, היא תמיד נמצאת על הרדאר שלנו. לפני יומיים החברה הכריזה על ליין חדש של מוצרי אודיו, בו לא פחות מארבעה (!) סוגי אוזניות שונים.

SiberiaRaw2014

 

Siberia "RAW" Prism

הראשון מביניהם הוא ה- Siberia "RAW" Prism, דגם חדש שסטילסיריז מוסיפה לצבא הדגמים ההולך ומתרחב שלה. הרו פריזם הולך להיות הדגם הזול ביותר בליין החדש של סטילסיריז, וינסה להביא איכות שמע גבוהה במחיר נמוך. הוא אמנם אינו כולל את המאפיינים המתקדמים של אחיו הגדולים, אך הוא מגיע במחיר נוח יחסית של $59, ויכלול את אותם הרכיבים הפנימיים אשר אחיו הגדולים מכילים.

SiberiaV32014

Siberia V3

הדגם השני שנחשף הוא השלב הבא בסדרת הסייביריה V המוצלחת של סטילסיריז: ה- Siberia V3. ה- V3 מתעתד להתעלות על קודמיו (המצויינים) באיכות השמע, הנוחות, והעיצוב, ומביא עמו מספר שיפורים נוספים כמו האופציה (המבורכת) להשתקת המיקרופון, ועיצוב משופר. כמובן, שלב ליבן של האוזניות הם הרכיבים אשר מפיקים את הצליל, שלטענת סטילסיריז שופרו, והתעצמו באופן דרמטי. ה- V3 הולך לעלות $99.

SiberiaV3Prism2014

Siberia V3 Prism

יחד עם הסייביריה V3 אנו מקבלים גם את ה- Siberia V3 Prism. ה- V3 פריזם הוא ממשיך דרכם של הסייביריה V2 היט אורנג'- זוג האוזניות הכתומות\שחורות אותן בדקנו לפני מספר חודשים. בביקורת שערכנו, אחת הטענות שעלו הייתה לגבי הצבעים בהן בחרה סטילסיריז, והפלסטיק המבריק בו השתמשה. ובכן, סטילסיריז הקשיבה, ודגם ה- V3 פריזם מתהדר באורות המסוגלים להשתנות למעל שש עשרה מיליון צבעים שונים, כמו כן הפלסטיק נראה כאילו עשוי ברמת גימור גבוהה בהרבה יותר. כמו כן ה- V3 פריזם יהיה מסוגל לעשות את כל מה שאוזניות הסייביריה V3 הבסיסיות מסוגלות, וימכר במחיר של $139.

SiberiaElitePrism2014

Siberia Elite Prism

אחרונות וחביבות, וללא ספק האהובות ביותר עלינו, הן אוזניות ה- Siberia Elite Prism. אלו הן אוזניות היוקרה של סדרת הסייביריה, ונותנות את איכות השמע הגבוהה ביותר, רמת הנוחות הגבוהה ביותר, והן ללא ספק האוזניות הנאות ביותר מבין ארבעת הדגמים. הסייביריה איליט פריזם באות להחליף את אוזניות הסייביריה איליט הרגילות, ומביאות איתן מספר שיפורים בתחום השמע ועיצוב המיקרופון, כמו גם מספר שיפורים באיכות כרטיס הקול המובנה. תג המחיר של הסייביריה איליט פריזם הוא $199.

טוב לראות שסטילסיריז ממשיכה ודוחפת את קו המוצרים המוצלח ממילא שלה לשלב הבא, ובמיוחד טוב לראות את ההתייחסות הישירה לבקשות המעריצים, המשתמשים, וכמובן, הביקורת שלנו..

בקשות, דעות, רוצים ביקורת לאחד מדגמי האוזניות הללו? שתפו אותנו בתגובות!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
8 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

האם האוזניות האלו יכולות גם להתחבר לסמארטפון?

כן אבל בשביל סאונד טוב מהסמארטפון אתה יכול להסתפק באוזניות של KANEN KM92 מעץ IN EAR ב5 דולר מהאתר DX.COM יש להם איכות של AKG וזה בדוק… ואני אחד שחולה על איכות של אוזניות.
אוזניות גיימינג בדרך כלל לא משהו למוזיקה וגם אתה לא רוצה כבל כזה ענק לסמארטפון שלך במיוחד בשיש את הכבל של המיקרופון סתם ככה זרוק או יותר גרוע אם זה 5.1 ואז יש לך איזה 2 3 כבלים לא מחוברים…

אם אני לא טועה, מרביתן מסוגלות. לאיליט יש חיבור מיוחד שמאפשר לשנות בין חיבור רגיל לאוזניות, לבין חיבור USB למחשב (דרך כרטיס קול ייעודי שמגיע עם האוזניות), הV3 והRAW מגיעות עם חיבור רגיל לסמארטפון, ורק הV3 פריזם מתחבר לUSB בלבד.

לא חברה כזאת טובה, יש לי את Siberia V2 והוא טוב, אבל לא מספיק טוב בהשוואה למחיר.

אז פשוט הPrism לV3 ולELITE זה הצבעים?

לא בדיוק, כל המרכיבים הפנימיים משודרגים, כמו כן יש כמה מאפיינים חדשים בשתי האוזניות. יש גם כמה הבדלים בין ה- V3 הרגילות לבין ה- V3 פריזם מעבר לצבעים.

בקצרה- לא, זה לא רק הצבעים.

יש לי אוזניות שלהם, אם לא היה לי כנראה שהייתי קונה שוב.

נראים טוב.
יש לי את הסיבריה V2 והוא פשוט טוב ונוח!

8
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x