Razer Cortex: מהיום המבצעים רודפים אחריך!

razer_cortex דילים
Razer Cortex שוחרר לבטא פתוחה ומהיום כולם יכולים להנות משלל מבצעים שירוכזו לכם תחת מטריה אחת, אך לא רק

Razer Cortex ששוחררה לבטא פתוחה לציבור היא תוכנה שנועדה לשפר את חיינו כגיימרים. כשחברת Razer תיארה את Cortex, היא תיארה אותו כ"מרכז העצבים" של חווית הגיימינג שלך. ואכן כך Razer Cortex מכסה צרכים חיוניים ביותר לכל גיימר. אז בלי להקדים הרבה במילים כך Razer Cortex תקל על חייכם:

קניית משחקים

מסך המבצעים של Razer
מסך המבצעים של Razer

Razer Cortex תרה באינטרנט למענך ומחפשת את כל ההצעות המיוחדות, המבצעים החדשים וכו', וכך לעולם לא נצטרך לשלם יותר שקל אחד יותר על משחק אהוב רק כי לא ידענו שיש מבצע טוב יותר במקום אחר.

כמו שניתן לראות בתמונה, מעכשיו תוכל להשוות מחירים למשחקים בקלות רבה!
כמו שניתן לראות בתמונה, מעכשיו תוכל להשוות מחירים למשחקים בקלות רבה!

המחירים לכל משחק מתעדכנים בכל שעה עגולה על מנת להבטיח דיוק מקסימלי במחירי המשחקים. נכון להיום Razer Cortex תומכת במספר מצומצם של חנויות אך היא צפויה לתמוך בעוד בקרוב.

בדומה לSteam התוכנה מבססת את כל הציונים למשחקים הנראים בתוכנה אך ורק! מהציונים והביקורת של הגיימרים שמשתמשים בתוכנה.

החנויות הנתמכות ב-Razer Cortex
החנויות הנתמכות ב-Razer Cortex

 

שיפור ביצועים

Razer Cortex אמורה לשפר את ביצועי המשחקים, שירוצו יותר טוב, זמני טעינה קצרים יותר וכו', אך כרגע הfeature הזה גורם לי להאטה ולקריסת משחקים אז כיביתי אותו ואני לא רואה את הטעם לדבר עליו. אך נקווה שזה יתוקן בשחרור הגרסה המלאה.

לאנצ'ר אוניברסלי למשחקים

Razer Cortex מאפשר לך לארגן את כל המשחקים שלך בתוכנה אחת.
Razer Cortex מאפשר לך לארגן את כל המשחקים שלך בתוכנה אחת.

 

Razer Cortex מאגד את כל המשחקים שלך על המחשב לספרייה אחת שממנה תוכל להתחיל לשחק בכל משחק. Razer Cortex גם משלב אופציות מSTEAM ו ORIGIN ונותן לך שליטה מקסימלית על מראה המשחק בספרייה שלך,  הצורה שבה הוא יעלה.

מסך האפשרויות למשחק ב-Razer Cortex
מסך האפשרויות למשחק ב-Razer Cortex

שירות סנכרון לענן

Razer Cortex מציעה שירות גיבוי לשמירות המשחקים שתוכל לגשת אליהם מכל מקום. השירות גם מסנכרן את ההגדרות שלך למשחק המצוין כגון: רזולוציה פילטרים למיניהם(AA,anisotropic filtering) וכו'.

שירות הסנכרון של Razer Cortex
שירות הסנכרון של Razer Cortex

 

שירות שיתוף תמונות וסרטונים

Razer Cortex מציעה שירות שיתוף לתמונות וסרטים שבה אתה תוכל לצלם תמונות מסך וסרטונים במהלך המשחק. התוכנה נותנת לך שליטה רבה, במקרה של תמונות : פורמט התמונה, קיצור המקשים לצילום התמונה ומיקום שמירתה. ובמקרה של סרטונים: קיצור המקשים לצילום, מיקום השמירה, רזולוציה, איכות, ומקור השמע(מיקרופון או מערכת השמע של המחשב). התוכנה מאפשרת לך גם לשתף במהירות את הצילומים ו/או ההסרטות שלכם לרשתות החברתיות(כגון פייסבוק או יוטיוב).

חלון צילומי המסך של Razer Cortex
חלון צילומי המסך של Razer Cortex
חלון הסרטונים של Razer Cortex
חלון הסרטונים של Razer Cortex

רוצים גם אתם את Razer Cortex לחצו כאן.
מה אתם חושבים על הקונספט של Razer Cortex? רשמו לנו בתגובות!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
8 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מעולה! תודה על הכתבה !

זה נראה ממש ממש שימושי רעיון גאוני שכבר שנים חיכיתי לו לחבר הכל מהכל את כל החניות ואת כל האפשרויות של הגיימרעם במקום אחד! מעניין עם שה טוב גם כמו שזה נשמע… ☺

כן אבל חלק מהחנויות שנתמכות, מוכרות רק בארה"ב, כך שלא מומלץ להשתמש בזה (ולראות סייל מטורף על משחק שממש שרצית רק בחנות הלא נכונה..

אז מה? אבל זה עדיין משווה בחנויות שזמינות לארץ אז מה שאתה אומר זה שלא שווה לדעת על סיילים בארץ כי יש מצב שתתבאס שיש אחד בחו"ל

כן ראיתי את זה לני כמה ימים נראה ממש נחמד וטוב אבל לא הייתי מסתמך רק על הענן לשמירת משחקים אז תזהרו אם הקטע הזה אבל הקטע עם המבצעים הוא מצוין כי החנויות שם הם אמינות ולא איזה חנות לא ידועה באינטרנט

כשאני לוחץ ב"רוצים גם אתם את.." זה מפנה אותי לתמונה.

צודק.
תוקן.

תודה, כתבה מעולה!