צפו באקשן השיתופי של Battleborn

battleborn_קואופ גיימפליי

אולפני GearBox פרסמו סרטון אלפא מעורר תיאבון של הפרויקט הבא Battleborn

Battleborn הוא משחק חדש מהמפתחת הידועה גירבוקס, שמוכרת בעיקר הודות לפיתוח אחת מסדרות משחקי היריות בגוף ראשון, Borderlands. גירבוקס עדיין לא נפרדת מז'אנר ה FPS, אך מביאה פרויקט חדש שיש בו אמנם יריות ממבט ראשון, אך עם טוויסט. החברה מגדירה את המשחק כ FPS MOBA.

העולם של Battleborn

כוכבים נהרסים, השמים הופכים חשוכים וציווליזציות שלמות נמחקות. סולס הוא הכוכב האחרון שנותר וכל הציווליזציה נוהרת לאכלסו. יש 5 מליציות שונות שכל אחת רוצה נתח מהכוכב. איום חדש צץ, הקשור להשמדת כוכבי הגלקסיה ועכשיו כל המליציות מתבקשות לשתף פעולה יחד על מנת להציל את הכוכב האחרון.

זהו סיפורו של Battleborn על רגל אחת ואתם תיכנסו לנעליה של דמות ביחד עם חבריכם במטרה להציל את הגלקסיה, או לפחות, את מה שנשאר ממנה.

המשחק עצמו הוא משחק יריות שיתופי (כשם שהיה Borderlands) בין אם אתם בוחרים לצאת עם חבריכם למסע בכוכב סולס או לזירת קרב שם תוכלו לבחון את יכולות המשחק שלכם מול קבוצה אחרת. חשוב לציין שלכל דמות יש תפקיד בקרב, ולכל תפקיד יכולות שונות המשתפות פעולה ומשלימות איש את רעהו: סער (Assault), משבש (Disruptor) ומסייע (Support).

לכל אחת מהדמויות יש גם יכולות אגרסיביות שישאירו גל הרס וענני אבק מאחוריהן.

[dropcap]ש[/dropcap]מתם לב לענני האבק? הם מצויירים בצורה בסגנון  אסייתי. GearBox שוב הפתיעה עם סגנון אנימציה יחודי שמושך את העין כבר מהמבט הראשון. הדמויות עצמן מזכירות לי את הדמויות האייקוניות שב Team fortress 2, שם תפקיד של כל דמות ברור כבר מן המראה שלה.

יחד עם אפקטים שנראים כאילו התעוררו לחיים מתוך קומיקס ועיצוב המפה שמייצר הרגשה מיוחדת ואווירה שעוד לא יצא לנו להכיר.

אם אתם רוצים להכיר יותר את העולם של Battleborn או רק לשמוע מה יש למתכנתים של המשחק יש לומר עליו, סרטון גיימפליי באורך 18 דקות מתוך האלפא (אז בלי תלונות כן?) של אחד השלבים במשחק שוחרר וזמין לצפיה:.

 לBattleborn עוד אין תאריך שיחרור רישמי אך ידוע שהוא ל-Xbox One, Playstation 4 ולמחשב.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נראה מוזר.