מייקל פכטר צופה עתיד קודר לקונסולות של נינטנדו

wiiublack

עתיד לא כל-כך ורוד צופה האנליסט המפורסם מייקל פכטר לתחום הקונסולות של נינטנדו וחושב ש"נינטנדו תיאלץ לנטוש בעתיד את תחום החומרה"

מייקל פכטר, האנליסט הידוע מחברת Wedbush Securities מנסה לנתח את המגמות העתידיות בתחום המשחקים בכלל ומתמקד בעיקר בתחום יצרניות החומרה, המשולש שמכיל את סוני-מיקרוסופט-נינדנדו.

פכטר שלקח חלק בכנס Cloud Game USA, שפך את משנתו הקודרת על יצרנית הקונסולות היפנית וטען כי בעתיד הנראה לעין, נינטנדו תתעסק בעיקר בתוכנה, פיתוח משחקים ותזנח את החומרה:

הם יותר מעשור מאחורי העקומה (המכירות), והם כל כך מבודדים, ואין להם רצון פנימי ללמוד מאחרים. חומרת נינטנדו נעלמת. יש מקום לתוכן שלהם. אין מקום לחומרה של נינטנדו. לאף אחד לא אכפת. הם יצטרכו לנטוש את החומרה

מכירות הקונסולה של נינטנדו Wii U עדיין הולכות ומתמעטות, אבל כל שחרור של כותר חדש וגדול של אחד מהזכיונות שלה משפיע ומביא לעלייה חדה במכירות. בעוד שהתאגיד היפני לא מתקרב לקצב המכירות של שני הענקים המובילים, עדיין מדובר בשחקן גדול בתעשיית הקונסולות.

למרות הצמיחה העקבית במשחקי מובייל וסמארטפונים, הכוח של החברה טמון גם בקונסולה הניידת שלה, ה 3DS ובממשיכה לה, שהוכרזה לאחרונה, NEW 3DS.

רשימת מכירות קונסולות בעולם
מכירות גלובליות לקונסולות, נכון ל 23.8.14 באדיבות vgchartz

 

להזכירכם, פכטר ניבא בעבר שקונסולות מסוימות יכשלו ולא יצליחו להתרומם, חלק מהרשימה:  Wii, PS3 ,3DS.

מקור: GamesBeat

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הוא מטומטם במיוחד שרואים שPS3 ו3DS ברשימה.
ובמיוחד שלהזכירכם הווי מכר 100 מיליון יחידות יותר מהPS3 והאקסבוקס 1

ממש גאון אני אמרתי את זה לפני שנה כבר כל האנליסטים האלו מקבלים כסף על כלום.

"מקבלים כסף על כלום", בטח, בוא שב במשרד ותתן לנו את תחושות הבטן שלך כי אתה לגמרי מבין עניין

לא צריך יש מספיק נתונים בשטח שמראים את זה תקופה ארוכה מאוד אבל בגלל שזה האנליסט אז זה כאילו דבר אלוהים חיים, עובד שכלכלת בארה"ב התרסקה הרוב הגדול של הגאונים האלו בכלל לא ראו את זה.