הכלבלב השובב חוגג 30

Naughty Dog_30th Anniversary

Naughty Dog, חברת הפיתוח מהמשובחות בתעשייה חוגגת 30 שנה להיווסדה. סיבה טובה למסיבה

בשנת 2001 ביצעה חברת סוני (SCE) את אחת הרכישות המוצלחות בהיסטוריה שלה, כשהפכה להיות הבעלים של חברת הפיתוח, שהיתה ידועה בעיקר הודות לסדרה הסופר מצליחה שלה,  קראש בנדיקוט (Crash Bandicoot). החיבור לסוני הוליד את Jak and Daxter, הסדרה הבלעדית ל PS2 שגם  זכתה להצלחה גדולה, אך שום פיתוח של החברה מיום היווסדה ובמהלך תחילת שנות האלפיים, לא רמז על השינויים שהחברה תעבור ועל המשחקים הבאים, שיהפכו את החברה לאחת מחברות הפיתוח הטובות והמשובחות בתעשייה.

השינוי הגדול, וזה שישפיע על המשך הדרך של החברה, קרה ב 2007 כששיחררה את משחק האקשן פעולה Uncharted: Drake's Fortune, שהפך במיידית לרב מכר ולסיפור הצלחה היסטרי על גבי הפלייסטיישן 3. הסדרה זכתה לעוד שני כותרים ובשנה הבאה אנו צפויים לקבל את הכותר הרביעי בסדרה, Uncharted 4: A Thief's End. במהלך המסיבה החגיגית, חשפה החברה את מודל הדמות המעודכן של נתן דרייק, גיבור הסדרה, שנראה מציאותי מאי פעם:

ואז הגיע T-L-O-U

בשנה שעברה שחררה Naughty Dog את המשחק שיהפוך לאחד המשחקים הגדולים והמוערכים בכל הזמנים לקונסולת ה PS3, משחק הפעולה/הישרדות The Last of Us שזכה בתואר "משחק השנה" במספר אתרי גיימינג והעניק ליוצריו פרסים רבים וחשובים. בכדי להבין את גודל הישגי המשחק, כדאי לציין שמשחק גדול אחר, של חברת פיתוח ענקית ומוערכת אחרת, שוחרר באותה שנה, המשחק GTA V (שיגיע בקרוב לדור הבא).

TLOU כבר הספיק להגיע ל PS4 ולזכות בליבם של עוד מיליוני גיימרים, מה שהשאיר לחברה זמן פנוי לצאת לחגיגות ביום הולדת 30. לרגל האירוע מקיימת  Naughty Dog תערוכת אמנות בגלרית Nucleus באלהמברה, קליפורניה, והתמונות הבאות לקוחות מאירוע הפתיחה. מזל טוב!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

תודה רבה על הכתבה DL: