Destiny – כל הביקורות כאן

DESTINY-review-round-up

הפרויקט הכי גדול של באנג'י, גדול יותר מהיילו שוחרר לאוויר העולם והמבקרים שנתנו למשחק כמה ימים של חסד לפני הגזר דין, משחררים ביקורות מעורבות. חלק ממש אהבו את חזרתה של באנג'י לעולם משחקי ה FPS וחלקם טוענים לרפטטיביות מוגזמת ולקמפיין לשחקן יחיד לא מספק ויחסית קצר. אז מה חושבים כל המבקרים על דסטני?

ראשית, בחברת אקטיוייז'ן יכולים להיות רגועים, שכן המשחק שהושקע בו סכום אסטרונומי של חצי מיליארד דולר, כיסה את ההשקעה כבר ביום הראשון (!), אך כדאי לקחת בחשבון שלא מדובר במכירות ממש אלא בעותקים שנשלחו מהמחסנים לחנויות.

חברת באנג'י שלחה מסר לכל אתרי הגיימינג ולציבור הגיימרים כאחד, והמסר היה שלא ניתן לערוך ביקורת מספיק רצינית למשחק כמו דסטיני ישר בהשקה, כי זה משחק אחר ושונה מכל משחקי היריות אי שם בחוץ שמצריך בדיקה מעמיקה יותר ושעות רבות של משחק. את המבקרים, למעט IGN,  הנאום הזה לא ריגש והממוצע כרגע עומד על 75, ממוצע הנובע מהציונים הנמוכים של חלק מהאתרים הגדולים, ובהם נתחיל:

קווין ואנאורד, המבקר הותיק של האתר גיימספוט, אחד משני האתרים הגדולים והמוכרים בעולם העניק למשחק ציון לא מלבב במיוחד, 6/10. הרפטטיביות במשימות וסיפור הרקע אכזבו אותו:

Destiny מעדיף לספר את אותו הסיפור פעם אחר פעם, בתקווה לגרום לך לתור אחר שלל טוב יותר, ולא עם גיוון בגיימפליי שרומז על הפתעות מרחפות באופק.

דסטני ביקורות

DESTINY polygon reviewציון דומה (6/10) העניק למשחק האתר פוליגון, שלטענת המבקר המשחק מנסה להיות מתוחכם ושונה, אך הוא לא מצליח לממש את הפוטנציאל שלו. הכותרת של הביקורת מדברת בעד עצמה- Destiny review: no fate

כסתם עוד משחק, דסטני הוא שילוב מבלבל של אלמנטים ולעתים קרובות הוא מציג את עצמו כשאפתן, כמעט שחצן. הוא רוצה לאכול את העוגה שלו כמשחק יריות מגוף ראשון, ויש לו את תוחלת החיים של MMO – אבל היא חסרה את התחכום הקרבי של הז'אנר ואת התוכן העמוק

OXM, מגזין האקסבוקס הרשמי ששינה לאחרונה את שמו ל"טוטאל אקסבוקס" העניק למשחק ציון 8/10 ולמרות שלא מדובר במסע האפי (epic) שלו קיווה, עדיין מדובר במשחק ששוה לנסות

destiby oxm review

 

אתר הפלייסטיישן לייף סטייל הפופולרי העניק למשחק את התואר "בחירת העורך" וציוןן יחסית גבוה- 85. המשחק על פי הביקורת, זרע את הזרעים של סדרה ענקית, והוא לא חף מחסרונות, בעיקר בדרך הצגת הסיפור:

דסטני הוא פרולוג גדול, אבל זה עדיין רק פרולוג. זה כמו לספר למישהו על כל הארץ התיכונה (ההוביט): הגזעים, האדמות וכו, אבל בלי לתאר את הרפתקאותיו של בילבו בההוביט או המסע של האחווה בשר הטבעות. Bungie יצרה משהו מיוחד שיש לו עתיד גדול ועדיין נתקלתי בהמון כיף בעולם הזה ויכול לראות את עצמי מקבל יותר שעות רבות של כיף בשבועות ובחודשים הבאים.

האתר Cheat Code Central העניק למשחק ציון גבוה- 4.5/5 שווה ערך ל 90 ומוריד את הכובע בפני באנג'י על המשחק הגדול שפיתחה:

זה בגלל שBungie מכירה את האזורים בהם היא משחקת  על בטוח, ואני שמח כי זה המשחק שחיכיתי לו כל השנה, ולכן אני מרגיש שהוא דוגמא נוספת לכך שמחזור הקונסולות החדש מוכן להמריא לדרכים חדשות, מרגשות, ומעניינות.

הציון הגבוה ביותר למשחק כרגע מגיע מהאתר הלא ככ מוכר Digital Chumps שמעניק למשחק את הציון 96 ובעיקר משבח את הפרויקט של באנג'י:

Destiny הוא לא משחק מושלם, אבל זו חוויית משחק מושלמת. היקפו של כוכב הלכת, החיפושים האינסופיים, אלמנט ה Co-op המהנה ומבנה PvP חזק יציב סדרה זו על המסלול הנכון. אני לא יכול לחכות עוד להרחבות בעתיד (DLC) ומה הן יביאו איתן.

destiny video game review

הביקורת שלנו למשחק גם כן תגיע בקרוב, אבל זה יקח כמה ימים טובים כי המשחק הזה מספק חוויה רחבת יריעה להבדיל ממשחקי FPS סטנדרטים.

[divider]

Review Overview

ממוצע ביקורות PS4 - 7.7
ממוצע ביקורות Xbox One - 7.9

7.8

ממוצע ביקורות

User Rating: 3.67 ( 12 votes)

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

המשחק היה יכול להיות יותר כיף אם הם היו מאריכים אותו יותר ולא עושים אותו כל כך קצר :[

בקיצור- אכזבה!
לא?

לא הייתי אומר אכזבה נחכה לראות מה IGN אומרים.
פלוס ביקורות לא אומרות הכל זה שהם לא נהנו זה לא אומר שאתה לא תהנה…
לא אכפת לי מה יהיה הביקורות על shadow of mordor אני פשוט אשחק בו,אותו הדבר ל civ 6 וכולי.
אם הוא לא יהיה כיף לי זה משהו אחר אבל מה מעניין אותי מה מישהו אמריקקי חשב על המשחק?

בהחלט אכזבה. אחד המשחקים הכי מצופים השנה… (מזכיר כמה מקרים דומים ..שיעול watch dogs titenfall שיעול…). שיחקתי במשחק מעל 30 שעות ואפשר להגיד עליו שהוא ממש כיפי אבל חסר בו המון תוכן , אין בו עלילה (אם אתה מחשיב "לך תירה במפלצות ותשתוק" עלילה) והוא חוזר על עצמו. אם חיפשת משחק עמוק שתוכל לשחק בו מאות של שעות אין לך מה לחפש פה. המולטיפלייר של המשחק הוא אחד הטובים ששיחקתי ואם זה מה שאתה מחפש אתה במקום הנכון. אקטיוויז'ן יצאה חרא ומתכוונת למכור את שאר המשחק בDLC יקרים