גיימר נרצח על ידי בת 16 בגלל PS4, בנה צפה מאחורה

Daniel-phobs

סיפור נוראי: בג’ורגיה, גיימר בן 28 נורה למוות על ידי בת 16 בגלל Playstation 4 כאשר בנה בן ה-16 חודשים צפה מאחורה במתרחש.

הקורבן, דניאל ג’ון זיץ העלה ל-Craiglist עמוד מכירה עבור קונסולת ה-Playstation 4 שלו, משם יצרו איתו קשר זוג – נתנאל ויויאן – בן 20, והחברה שלו, נערה בת 16 ששמה לא הותר לפרסום.
המפגש למכירה נקבע בחנייה של אחת הדירות בסאנדי ספרינג, לשם הגיעו הצמד עם מכונית שבה נמצא גם תינוקם בן 16 החודשים, כאשר ג’ון הגיע למקום האירוע, החל ויויאן להיאבק איתו על הקונסולה במטרה לשדוד אותו, דניאל שלא נשאר חייב, החליט להשיב מלחמה, דבר שהוביל לכך שבת ה-16 שלפה אקדח וירתה לעבר דניאל, הכדור עבר בידו של ויויאן ולבסוף פגע בחזה של דניאל, שלאחר כמה דקות, מת מפצע הירי. כאמור, את כל המתרחש ראה תינוקה בן ה-16 חודשים של הרוצחת.

נתנאל ויויאן

הצמד לאחר מכן נסע לבית חולים קרוב כדי לטפל בפציעתו של ויויאן, שם הם נתפסו על ידי המשטרה והובאו למעצר עד שייקבע עונשם, נאמר שלמרות שהרוצחת קטינה, בית המשפט לא יקל עלייה והיא תשפט כבוגרת,
התינוק הועבר למשפחתה של הרוצחת,

דניאל זיצ’, בן 28 במותו, היה שחקן גיימינג תחרותי מוכר מאוד תחת הכינוי Phobos, הוא גם היה אחד השחקנים התחרותיים הראשונים של Gears Of War, חבריו מדווחים שדניאל היה איש חיובי ומלא שמחת חיים, ותמיד שהיו צריכים מישהו שישפר להם את היום, הוא היה האחד לפנות אליו. אומרים עליו שהוא היה אדם נדיר שכלל כל תכונה חיובית אפשרית, והוא אהב לעזור לכולם, חבריו, משפחתו, חברי הקבוצה שלו ואפילו אנשים שלא הכיר.
לפני שיצא לעסקה, דיבר דניאל עם חבריו ואמר: “חבר’ה, אחזור עוד כמה דקות”, לצער כולנו ובגלל צמד אנשים נוראיים, דניאל כבר לא ישוב.
החברים והמשפחה העלו עמוד למימון הלוויתו של יקירם, עד כה האינטרנט מימן 19 אלף דולר מתוך 10 אלף שהתבקשו.

אני אישית מאחל לצמד חמד האלו, להירקב בכלא, ואם לא, לפחות שתעבור עליהם שם חוויה שלא ישכחו (על כל המשמעויות, ולא החיוביות)

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הדעה האישית שלך מיותרת ולא תורמת לכתבה. וזה שהרצח הוא בגלל קונסולת PS4 לא הופך אותו שייך לגיימינג. תחשבו קצת לפני פרסום כתבות וגם לפני שאתם מביעים דעות אישיות כמו זאת שנכתבה כאן.

ואתה העורך הראשי של גיימפרו ישראל ?
מי אתה בלל שתגיד מה כן ומה לא וזה כן קשור!

היי יאיר,
כאן העורך של גיימפרו. תודה על התגובה, הנה דעתי:
גיימפרו הוא אתר עצמאי שהחל כבלוג, וכיום משמש כאתר חדשות גיימינג בלבד. את הדעה האישית היה אפשר לסנן, אך הנרצח הוא גיימר ידוע והחלטתי להשאירה. בהקשר של הכתבה לאתר, החלטתי שהיא מתאימה. חג שמח ושנה טובה 🙂

חבל שאנשים מתים סתם בגלל פסיכופטים

זוג של חארות הלוואי יאנסו אותם בכלא