Destiny – השוואת גרפיקה PS4 VS. XOne

destiny-עטיפה-רשמית

ההייפ של המשחק היקר בהיסטוריה כבר מאחור, ואחרי שמיליוני גיימרים שעטו לעבר היקום של דסטני, זה הזמן להשוואות

אם הגרפיקה עושה לכם את זה במשחקים וקשה לכם להחליט איזו קונסולה חדשה אתם מעונינים לקנות, הסרטון החדש שמציג השוואה מרשימה למשחק Destiny, בין האקסבוקס וואן לפלייסטיישן 4, לא תקל עליכם את ההחלטה:

הסיבה היא שקשה לראות הבדל ממשי בין שתי הקונסולות, וזה הגיוני למשחק כל-כך מושקע, שכן, סוני ומיקרוסופט יודעות שכל הבדל לרעה בקונסולה שלהן, עשויה להשפיע על ההחלטה לרכוש קונסולה. לכן, רזולוציית המשחק על שתי הקונסולות עומדת על  1080p והוא רץ בממוצע בקצב פריימים של 60 לשניה (fps).

הגרפיקה נראית כמעט זהה בשתי הגרסאות, ואולי הבדל של צבעים "חמים" יותר לטובת האקסבוקס וואן, לא משהו שניתן לראות ללא ההשוואה ברקע. חדי עין ישימו לב ליתרון קל בקצב הפריימים בקונסולה של סוני, אך שוב, לא משהו שעושה את ההבדל.

ובכל זאת, השוני העיקרי בין שתי הקונסולות הוא כידוע התוכן, וההבדל היחיד הוא בכך שפלייסטיישן 3 ופלייסטיישן 4 מקבלות קצת תוכן נוסף (בלעדי לזמן מוגבל) ותאימות מרחוק עם הויטה פלייסטיישן, המספקת חוויה מעט שונה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

שתי הגרסות נראות לא משהו לעומת אם היה גרסה ל PC!!!

אין הבדל בכלל זה רק מראה שלשתיהים יש אותה יכולת ול-ps4 יש פשוט מיתוג יותר חזק מה-xbox one

בדיוק מה שאני חשבתי

סוני שלימה הרבה מאוד כסף לאקטיוויז'ן כדי לקבל בלעדיות על הפרסום של המשחק . (מיקרוסופט לא יכולה לפרסם את המשחק , לפני כל טריילר וסרטון מופיע הסמל של פלייסטיישן , בלעדיות זמנית על הבטא ועוד מכל מיני דברים ) . כל זה בשביל להחדיר לגיימרים את המחשבה שדסטיני הוא משחק של פלייסטיישן (למרות שיש אותו גם לאקס בוקס). טקטיקה דומה נקטה מיקרוסופט עם המשחק הבא של טומב ריידר

4
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x