סיכום חדשות גיימינג | שבוע 37

חדשות-גיימינג-שבוע-37

באיחור קט, כתבת הסיכום השבועי שלנו עלתה, והפעם עם קאמבק של ידידנו Nate The Mate, אז מה השבוע שהיה בחדשות? Ryse Son Of Rome קיבל תאריך יציאה למחשב, Minecraft עם צעדים ראשונים בקונסולות הדור הבא, דסטני שוחרר והחזיר את ההשקעה ועוד המון חדשות מעניינות ממהלך השבוע שעבר עלינו בגיימינג.

https://www.youtube.com/watch?v=Eq3zREuSQpA

[divider]

Ryse Son Of Rome – תאריך לאיבוד האקסקלוסיביות פורסם
לא מזמן התבשרנו על הגעתו של המשחק למחשב, ואמש פורסם התאריך בו המשחק יאבד את האקסקלוסיביות שלו ל-Xbox One, המשחק צפוי לצאת למחשב ב-10.10 ומחירו עומד על כ-40 דולר. בנוסף, מומלץ להיכנס לכתבה ולבדוק האם המחשב שלכם יעמוד בדרישות המערכת

RYSE-MAIN

[divider]

Mortal Kombat X מגיע באפריל 2015

Mortal Kombat 10 יגיע אלינו ב-14 לאפריל וימשיך את אירועי הכותר הקודם של Mortal Kombat, עוד נמסר על העלילה היא שהיא תמשך כ-25 שנים בזמן המשחק.

מורטל קומבט 10 גורו

[divider]

Batman: Arkham Knight מקבל תאריך שחרור גם הוא
מסתבר שהשבוע הכרזות על תאריכים זה באופנה, המשחק הבא מסדרת באטמן יחנה את הבאטמוביל במחשב ובקונסולות הדור הבא בשני ליוני שנה הבאה.

Batman-Arkham-Knight-תאריך-יציאה

[divider]

Minecraft הגיע ל-Xbox One, גרסת ה-PS4 נדחתה
Minecraft נחת על קונסולות הדור הבא של מיקרוסופט, ומה עם זאת של סוני? מפתחי הפורט ב-Mojang טוענים שהופיעו ברגע האחרון באגים שמנעו את שחרור הגרסה בזמן, אך שהגרסה תגיע בקרוב.
עוד על מיינקראפט, מסתמן שחברת מיקרוסופט תרכוש את Mojang בכ-2 מילארד דולר, נוץ' הבחור שהתחיל הכל, הודיע מראש שאם העסקה תתבצע הוא יעזוב.

xbox1-hutwith-scenery

[divider]

הגורל רואה אור, ומחזיר רווחים בגדול
שבוע טוב עבר על באנג'י, לאחר השקה מוצלחת של הפרויקט הגדול שלהם: Destiny, שעלה לאקטיוויז'ון לא פחות מחצי מילארד דולר, המשחק החזיר את ההשקעה והתחיל להניב רווחים כבר ביומו הראשון על המדפים.

Destiny-future-is-damn-bright

[divider]

נפרדים מ-Battlefield 4 – חבילת ההרחבה האחרונה למשחק תגיע בקרוב
ההרחבה שנאמר שתכלול ארבע מפות באזור רוסיה המושלגת, לא קיבלה תאריך יציאה, אך המידע שבאמת צריך נאמר ו-Dice מסרו שההרחבה תקח את המשחק לכיוון ששחקני ההארדקור של הסדרה מאוד יאהבו, שווה לחכות?

[divider]

הרחבה עלילתית ל-Watch Dogs מגיעה בקרוב
לאחר שתם ונשלם סיפורו של איידן פירס (שהרבה שחקנים לא אהבו), מגיעה ל-Watch Dogs חבילת הרחבה שמציגה דמות צבעונית קצת יותר – T Bone, החבילה תשים אותנו בנעליו של ההאקר הנודע לשמצה במהלך 10 משימות חדשות בהן T Bone ינסה להפיל את בלום. ההרחבה מגיעה ב-23.9 למחזיקי ה-Season Pass וב-30.9 לכל מי שירכוש את ההרחבה בנפרד.

[divider]

מקווים שנהנתם מהקאמבק של נייט ושאתם מוצאים את כתבות הסיכום השבועי כיעילות, שתפו אותנו בתגובות אם יש לך דברים להאיר להעיר או להציע, המשך שבוע טוב לכולם! 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הוא צריך לעבוד על הדיבור שהוא מגיש… אני כמעט ולא הבנתי כלום וגם למה הוא אומר
TOOMB ריידר? והוא גם אומר אוביסופט במקום יוביסופט… אני בקושי הבנתי משהו… להשתפר דחוף!