סקוור אניקס מכריזה על שתי חבילות משחקים חדשות

SEPP
סקוור אניקס אחראית על לא מעט משחקים מעולים, שחלקם היו גם חלק בלתי נפרד מדור הקונסולות הקודם, אמש סקוור אניקס הכריזה על  חבילות משחקים שישוחררו בקרוב.

סקוור אניקס הכריזה אמש על שחרורן של 2 חבילות משחקים ל-Playstation 3 ו-Xbox 360, הראשונה מתמקדת במשחקים המשלבים אלמנטים של התגנבות וחבילת משחקים שרובם הם משחקי אקשן בלתי פוסק. נעבור לפירוט:

  • החבילה הראשונה: Ultimate stealth triple pack.
    היא כוללת כשלושה משחקים, שיוציאו אתכם למסעות הרג בדרך שקטה מהרגיל, עם Thief, Hitman Absolution ו-Deus Ex Human Revelation.
    המסע המרתק של סוכן 47, אדם ג'נסן וגרנט יעלה לכם כ-230 שקל ל-Playstation 3 ול-Xbox 360, והוא יגיע למדפים ב-31 לאוקטובר.

  • החבילה השנייה: Ultimate Action Pack.
    גם היא כוללת כשלושה משחקים, רק שהם יוציאו אתכם למסע הרג בדרך הכי כואבת ורועשת שאפשר, כאשר בדיסק אחד נקבל את המשחקים הבאים: Tomb Raider, Sleeping Dogs ו-Just Cause 2. ונטייל מאיים נידחים, לטוקיו ולמקום נידח לא פחות, המחיר דומה לחבילה הקודמת, והוא צפוי לעמוד בארץ על מחיר של כ-230 שקל.

אין מידע על שחרור חבילות דומות לקונסולות הדור הבא או למחשב האישי בשלב זה ככל הנראה כי יש משחקים שכלולים בחבילות שטרם ראו אור בקונסולות הדור הבא.
כאמור, החבילות יעמדו על מחיר של 230 שקל ויגיעו לחנויות ב-31 לאקוטובר, ואם לא שיחקתם במשחקים באוספים האלו, זוהי הזדמנות מצוינת.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות