פרטים חדשים על סרט הקולנוע Assassin's Creed דלפו לרשת

assassin's creed

לסרט Assassin's Creed, שבסטטוס פיתוח כבר די הרבה זמן, יש כנראה מי שכבר ממש מחכה לו – הודלפו פרטים על העלילה, והפעם המתנקש שלנו נמצא בספרד, ומתמקד באינקוויזיציה.

סדרת משחקי Assassin's Creed מיוביסופט ראתה כבר מספר גדול של משחקים שחקרו הרבה אתרים היסטוריים, דמויות ראשיות ומכניקות. הסדרה התרחבה לסרטי אנימציה, קומיקס, ואפילו ספרים שעוסקים בסיפורי הסדרה, ובכל זאת, הפרוייקט הכי גדול בסדרה שהוא לא משחק הוא ללא שמץ של ספק הסרט שנמצא בפיתוח כבר זמן מה, על אף שבידם שחקן הוליוודי גדול, מייקל פסבנדר, שישחק בתפקיד הראשי – וגם יהיה עוזר מפיק דרך החברה שלו.

עכשיו, דיווח מצטבר מ-VCPost הוציאה לאור מספר הדלפות לגבי המשחק הקרב ובא (במקור פורסם ב-FilmDivider).
זה נראה שסרט ה-Assassin's Creed החדש יקח חלק בספרד, ויתמקד באינקוויזיציה הידועה לשימצה (בין היתר גם בהיסטורית יהדות ספרד) אותה ינהיג בסרט תומאס דה טורקמדה.
מייקל פסבנדר ישחק תפקיד כפול, שכן הסרט יציג עלילה כפולה, דבר שידוע במשחקי Assassin's Creed, עלילה אחת משובצת בהווה, בעוד השנייה בעבר. בהווה פסבנדר ישחק את מייקל לינץ', אסיר, רוצח סדרתי שבעל כורחו נכנס לקונפליקט המתנקשים VS טמפלרים.

האסיר נלקח לבדיקות אצל חוקר שנקרא "ג'וזף", שכנראה עובד בשביל חברת אבסטרגו, הטמפלרים המודרניים, שמונהגים על ידי אלן ריקן, שלא יופיע כנראה בנוכחות פיזית, אלא רק קריינות. פסבנדר, דרך האנימוס, כבר נראה במשחקים, השתמש בזיכרון הגנטי שלו כדי לשלוט באגווילר דה אגארורובו, דמות מתנקש בזמן האינקוויזיציה הספרדית. הוא ייעזר במתנקשת בשם לארה, והם ינסו לקחת את חייו של תומאס, הטמפלר שמנהיג את האינקוויזיציה.

מלוא האקשן והעלילה עדיין לא ברורים, אך זה נראה שהיא תושפע רבות ממשחקים קודמים בסדרה, כמו המשחק הראשון או השני, במובנים של אקשן היסטורי.

טרוקמדה הופיע לרגע קצר בספין-אוף לנייד שנקרא Assassin's Creed 2: Discovery, ועבד תחת הנבל במשחק, רודריגו בורג'ה. לא ידוע אם הוא ישמור על התפקיד גם בסרט.

נכון לעכשיו, שום כותר בסדרה לא נגעו באירועי האינקוויזיציה הספרדית, אבל מי יודע מה מחכה לנו ב-2015, השנה בה הסרט צפוי להגיע למסכים הגדולים מסביב לעולם (למרות השמועות שנדחה ל 2016). 

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

I really appreciate this post. I¡¦ve been looking all over for this! Thank goodness I found it on Bing. You have made my day! Thank you again <a href="https://www.updateland.com/">UpdateLand</a>

הסרט נדחה לשנת 2016 מתוך רצון שלא להתחרות עם הסרט באטמן נגד סופרמן