הדרך לשינוי: מכתב פתוח קורא לשוויון בקהילת הגיימינג

קהילת גיימרים

זהו לא סוד – קהילת הגיימינג היא לא קהילה שחסרה באנשים בעייתיים, אנשים שגם דרך הגיימינג, רוצים לפגוע, להשפיל ולהטריד אנשים אחרים. מכתב פתוח קורא להובלת שינוי בעניין.

במכתב פתוח שהפנה אנדרס זלצ’ר לקהילת הגיימינג מסביב לעולם באתר Medium.com, הוא נגע באחד הנושאים היותר מטרידים בגיימינג העולמי, וזהו היחס של הגיימרים אחד כלפי השני. הוא כתב:

“אנחנו מאמינים שלכולם בלי הבדלי דת, מין, גזע, משיכה מינית, ארץ או כל סוג של נכות, קיימת הזכות לשחק במשחקים, לבקר משחקים ולפתח משחקים מבלי להיות מוטרד/ת או להרגיש מאוימ/ת. הדבר הפשוט הזה יאפשר לגיימינג לצמוח. אנחנו קוראים לכל מי שרואה איומים, הטרדות או קללות בתגובות ב-Steam, Youtube,  Twtich, Facebook, Twitter ורדיט, לעצור לשנייה ולדווח לגורמים באותו האתר. אם אתם משחקים ואתם רואים שמישהו מותקף או מאוים, עשו כל מה שאתם יכולים כדי לעמוד לצידו ולגרום למתקיף להפסיק, בואו נעשה את קהילת הגיימינג מקום טוב יותר.”

angry-gamer

המכתב שפורסם לפני מספר שעות, הצליח לאסוף מספר מרשים של כ-2490 חתימות של אנשים פעילים בתעשיית הגיימינג, מעיתונאים ומפתחי משחקי אינדי, עד אנשים מובילים בתעשייה וחתימות של בעלי תפקידים באולפנים וחברות גדולות כמו Ubisoft, EA, Sony, Microsoft, Bioware, Riot Games ועוד.

אמש, האפשרות לחתום על המכתב נסגרה, וכותב המכתב אנדרס זלצ’ר אמר:

המכתב הגיע להרבה יותר גורמים ואנשים ממה שאי פעם יכולתי לדמיין.
למרות זאת, לכתוב מכתב ולחתום עליו אלו דברים קלים, להוביל לשינוי של ממש בקהילה זו המטרה הקשה והעיקרית.

המכתב מגיע לאחר מספר שערוריות שהתרחשו בתקופה האחרונה בקהילת הגיימינג בעולם, הבולטת שבהן היא השערורייה מסביב לפמיניסטית הפעילה ביותר נגד הגיימינג: אניטה שרקיסאן, שלאחר פרסום הסרטון האחרון שלה על השימוש המיני והפוגעני בנשים בגיימינג, זכתה לאיומים על חייה, מה שאילץ אותה להעביר מספר לילות אצל חבריה ולהיות תחת שמירה של הרשויות המקומיות.

עוד מקרה פחות שערורייתי קריטי ונוראי, אך כנראה יותר נוגע למספר גדול יותר מקוראינו, זה מקרה סגירת התגובות בסרטונים של אחד היוטיוברים המצליחים בעולם: PewDiePie, שהסיר לתמיד את האופציה להגיב על הסרטונים שלו, מהסיבות שציין, אחת הסיבות היא שיותר מדיי ריבים מתפתחים בסקשן התגובות של הערוץ ופשוט נמאס לו מזה.

מה דעתכם? האם תתחילו לנסות לקחת חלק במאבק נגד העוינות הגדולה בקהילת הגיימינג בעולם או שלדעתכם הבעיה לא מצריכה טיפול משמעותי? שתפו אותנו בתגובות!

u mad bro

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

זה בעיה לא קשורה בכלל למשחקים אלא לדת וגזע ומין בדיוק מה שיש וזו בעיה בעולם כולו.
יש הרבה ערבים שמקללים אותי כי אני יהודי במשחקים.
לא אכפת לי אבל בדרך לשנות את זה הרבה יותר גדולה ממשחקי מחשב

זה בעיה שממש לא קשורה לגיימינג.
אני מאמין שרוב הגיימרים הם אנשים נחמדים ונורמליים,
פשוט הקול של התגובות הזועמות הרבה יותר חזק.
הדרך היחידה למנוע התנהגויות כאלו, הם פשוט לחסום IP של משתמש בצורה שקולה.
והמלצה שלי: ממש אבל ממש לא להעז להגיב ביוטיוב על סרטונים עם יותר מחצי מיליון צפיות,
אי אפשר לנהל שם דיון מרוב ה spam.

התגובות הן חלק אינטגרלי מכל סירטון!
לבטל אותן מבטל חצי מההנאה בצפייה ביוטיוב.
גם אני בעד שוויון בגיימינג אבל אחד יותר חשוב! שלא יהיו אקסקלוסיביים תמידיים!

זה נכון אבל במקרה של PEWDIEPIE יש לו 30 מילון סאבים ובכל סרטון יש לו לפחות עד חצי מיליון תגובות שברובם זה ספאם, הייטרים וריבים מיותרים.

מלא תגובות מטרידות ומטומטמות שחצי מהם צריך לזרוק לפח ומהר.
מלא ילדים קטנים מגיבים לו בצורה חסרת כבוד ורבים כמו מטומטמים