Xbox One תושק רשמית בישראל ב 15 בספטמבר

xbox-one-israel-launch-date

סמנו ביומנים: ב 15 בספטמבר תגיע לישראל באופן רשמי קונסולת האקסבוקס וואן עם מחיר התחלתי של 2,299 שקל, כולל עותק בחינם של פורצה 5 ופיפא 15

בנובמבר שנה שעברה הושקה קונסולת Xbox One מבית מיקרוסופט ב 13 מדינות בעולם, ועשרה חודשים אחרי, תגיע הקונסולה החדשה גם לישראל. הקונסולה החדשה תנחת בישראל בשתי מהדורות עיקריות, אחרי שמיקרוסופט השכילה להשיק גרסה מוזלת ובסיסית ללא קינקט, בחודש מאי האחרון.

מהדורות השקה בישראל

המחיר המומלץ לצרכן* לקונסולה הבסיסית (ללא קינקט 2.0) יהיה 2,299 שקל והוא כולל קונסולה בעלת 500GB דיסק קשיח, בקר שליטה ושני משחקים דיגיטליים: Forza Motorsport 5 ו FIFA 15. חבילה דומה נמכרה בהשקה העולמית, אך עם פיפא 14.

Xbox-One-Console-Bndl-פיפא 15

מחירה של הקונסולה עם הקינקט 2.0, שהוא חיישן התנועה החדש, נקבע על 2,799 שקל ובנוסף למשחק FIFA 15, רוכשים מהדורה זאת יזכו גם לעותק דיגיטלי של משחק הריקוד Dance Central, שעושה שימוש בתנועת השחקן באמצעות חיישני מצלמת הקינקט.

שתי המהדורות כוללות 14 ימי נסיון בשירות בתשלום של האקסבוקס לייב, הנחוץ למשחקי רשת. בתום תקופת הנסיון ניתן לרכוש מנוי חודשי או שנתי.

שלט-XBOXONE

ההשקה העולמית של האקסבוקס וואן נחשבת להשקה המוצלחת ביותר בהיסטוריית Xbox, חרף מספר חבלי לידה שנפתרו עד היום. למרות שהקונסולה כבר נמכרת בשלל חנויות בישראל, וגיימרים ישראלים כבר נהנים ממנה, ההשקה הרשמית, תביא את הקונסולה החדשה למשווקים המורשים.

*המחירים עשויים להשתנות ממשווק למשווק. פיפא 15 יהיה זמין להורדה מה 24.9

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

עוד שנה שתי הקונסולות יהיו שוות קנייה

איך בדיוק זה יותר זול מps4 בלי כלום