Source 2 נמצא בכלי המודים של Dota 2?

inzelovc0sykj1rznyyv

האם Valve ביצעה 'השקה רכה' למנוע הדור הבא שלה? תלוי, משתמשים ברדיט אומרים שכן, Valve אומרת שזה לא קשור וגארי ניומן (מפתח Garry's Mod) לא משוכנע.

קבצים חדשים שהופיעו בגרסת האלפא של כלי ה-Workshop של דוטא 2 שיאפשרו "ליצור, לשחק ולשתף מפות ומצבי משחק מותאמים אישית עבור דוטא 2" אומרת Valve.

כרגע לכל דבר הזה נדרש מחשב יחסית חזק: וינדוס בגרסת 64 ביט וכרטיס מסך תומך DirectX 11, משהו שאנשים אומרים שמצביע על שדרוג טכנולוגיה מיידי למרות ש-Valve טוענת שהדרישות ירדו עם הזמן

כל השמועות לגבי הנושא מגיעות מפוסט רדיט בודד, שם המשתמש RoyAwesome (אין קשר לרועי ס. מהצוות שלנו, תודה ששאלתם.) מעלה טיעון שכלי המודים הם בעצם 'השקה רכה' של גרסה חדשה למנוע ה-Source של Valve מאחר ויש מספרי 2 בחלק מהקבצים, למשל: engine2.dll, vconsole2.exe vphysics2.dll.

הפוסט ברדיט גם טוען שהעדכון החדש מטפל בקבצי DLL בצורה שונה ותהליך הרנדור מתרחש בצורה מאוד שונה מאיך שמנוע הסורס הנוכחי עושה דברים, ואז יש את התמונה הבאה, שבראש מבנה הקבצים מילת הקסם Source 2:

dpwousdqkgpxwwtsoz9x

למרות זאת, כרגע מדובר בראיות נסיבתיות והצבעות באצבע, בראיון ל-Game Industry המפתח של Rust ו-Garry's Mod, גארי ניומן, לא השתכנע מהראיות, הוא אומר שמנוע הסרוס הוא כבר די מודולרי ולא דורש עדכון מאסיבי, הרבה מהחלקים שלו ניתן לשדרג כבר ללא מאמץ.

אפשרי לשדרג אלמנטים שונים כמו פיזיקה, סאונד, ממשק, מרנדר ומנוע מבלי לשדרג את כל המנוע. זה יכול להיות סורס 2, וזה גם יכול להיות חבילת מרכיבים מסרוס 2 שקיבלו פורט למנוע הסורס הרגיל

הצד הטכנולוגי של יורוגיימר גם לא התרשם, לטענתם יכול להיות שמדובר בכלים ששייכים לסורס 2 ומשמשים כדי ליצור מודים לדוטא 2, אבל לא כל המנוע.

ובכן, זה המצב כפי שהוא נראה, חוץ מהדעה של ניומן ויורוגיימר, כל כתבה אחרת בנויה רק על הפוסט מרדיט

למרות זאת, אני מציין כאן שגייב נואל התראיין לרדיט לגבי השינויים שסורס 2 יביא עימו, התשובה שלו הייתה "עלייה ביעילות יצרית תוכן" שזה בדיוק המטרה של העדכון הזה של דוטא 2.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות