Ryse: Son Of Rome מגיע למחשב עם תמיכה ברזולוציית 4K

RYSE-MAIN

משחק ההשקה האקסקלוסיבי ל-Xbox One, לא יהיה אקסקלוסיבי לזמן רב.

Ryse: Son Of Rome יגיע למחשב בסתיו הקרוב, לאחר שהיה אקסקלוסיבי ל-Xbox One מרגע ההשקה. את המשחק במפיצות הדיגטליות תפיץ Crytek, והאחראית על ההפצה הפיזית של המשחק תהיה שותפה לשעבר של קרייטק – Deep Silver. כל חבילות ההרחבה שיצאו ל-Ryse, יכללו בתוך גרסת המחשב.

מנהל העסקים והפיתוח בקרייטק קארל ג'ונס אמר:

אנחנו מביאים את חווית Ryse: Son Of Rome למחשב עם תמיכה ברזולוציית 4K. רזולוציית ה-4K היא קפיצת מדרגה גרפית משמעותית בעולם הגיימינג, ו-Ryse הוא המשחק המושלם על מנת להציג את היכולות של מחשבים ברמה גבוהה, נתנו לצוות הפיתוח שלנו את ההזדמנות להראות לכולם למה מסוגל Cryengine תודות להתקדמות המדהימה בחומרת המחשבים. המשחק במחשב יהיה שיא הטכנולוגיה והגרפיקה של הגיימינג השנה, ובכמה שנים הקרובות. הקהילה שלנו ביקשה לקבל את המשחק למחשב, ויש לנו את הצורך והטכנולוגיה להביא את המשחק למחשב בגרפיקה הטובה ביותר שאפשר.

הגעת המשחק למחשב נובעת ככל הנראה משני גורמים מרכזיים, הסיבה הראשונה היא כנראה הרצון של מיקרוסופט להשקיע במחשב, והסיבה השנייה והקריטית יותר היא ככל הנראה המשבר בקרייטק, שידרוש מהם להצליח בגדול עם רייס למחשב על מנת לצאת מהבוץ, משהו שנראה פחות סביר לאחר שרייס לא הצליח יותר מדיי בביקורות, נצטרך לחכות כדי לראות לאן מתקדמים העניינים עם קרייטק ולאן פני האולפן מועדות. 
האם תתנו צ'אנס למשחק? שתפו ואתנו בתגובות! 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

איך אני מתרגש!
-אמר אף אחד אף פעם

אבל צריך מסך מיוחד, שהוא כמובן יקר מאוד, כדאי להציג 4K, אני לא חושב שמישהו עם מסך 4K ישתמש בו למחשב, פיתוח מיותר.

אני יתן לו צאנס רק לא בתשלום, בהורדה…

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x