הכירו את "Playfire"

playfire

במילה אחת אפשר לקרוא לזה "כסף", בשתי מילים "מימון לגיימרים", אבל לא אקצר ואתחיל להסביר.

Playfire היא רשת חברתית, רשת שנועדה לגיימרים מסביב לעולם, ב-2011 הודיעה החברה על שיתוף פעולה עם GameSpot, וב-2012 נקנתה על ידי GreenManGaming. וכאן החלק שכולנו נאהב.

מערכת חדשה יחסית, הוכנסה לאתר Playfire ביוזמת GreenManGaming, היא נקראת "Playfire Rewards", מה שאמורים לעשות זה בעיקרון להשלים אצ'יוומנטים,

כרגע היא בבטא, ויש תמיכה בסטים בלבד, אפשר רק להניח שתהיה זמינות לפלטפורמות אחרות בעתיד. אז איך זה עובד?GMG PLAYFIRE
ובכן, יש ימים אקראיים שבהם ניתנת לקהילה רשימת אצ'יוומנטים קצרה או ארוכה, כמו למשל כאן, יש 14 אצ'יוומנטים,
מ-10 משחקים, לא נראה הכי רווחי, אבל יש גם ימים מיוחדים, כמו חגיגת 75 שנים לבאטמן, שם ניתן למצוא 30 אצ'יוומנטים,
מ-5 משחקים בלבד, זה הרבה, היה ניתן להוציא משם לפחות חמש דולר למי שיש את שלושת משחקי ארקהם או יותר למי שיש עוד משחקים משם.

יש מגבלת זמן כמובן, בדרך כלל יש שבוע להשיג אצ'יוומנטים, ואם זה נראה לכם בזבוז זמן אז אתם טועים בגדול, לא צריך להשלים את כל מה שהם אומרים, אפשר לעשות גם את הקלים מבינהם והתוצאה לאורך הזמן היא כזו:
balance

אם זה לא היה ברור עד כה, עם הכסף ניתן לקנות משחקים ו/או הרחבות ב-GreenManGaming, יש שם מבצעים נחמדים מפעם לפעם, הרבה קודים של 20 עד 25% הנחה.
אם אתם עצלנים מכדי לפתוח משתמש כבר עכשיו אז הנה תמריץ:

Play--Earn-Playfire-Rewards

וכפי שניתן להבין מן התמונה, מיד אחרי פתיחת המשתמש אפשר לקשר לחשבון הסטים ולקבל 50 פני (חצי ליש"ט), לשחק במשחק כלשהו מחשבון הסטים אחרי שהוא מקושר ולקבל 10 פני, לאשר קבלת ידיעות מהאתר ולקבל עוד 50 פני, והרביעי הוא העיקר, אצ'יוומנטים לאורך הזמן שתוכלו לפתוח עד 50 פני, הכסף 'מתורגם' למטבע שבו סוחרים מהאתר בארץ, דולר, והופס חמש דקות אחרי שנרשמים כבר יש 1.8 דולר בחשבון GMG. אם התרשמתם, ההרשמה כאן.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מכיר את זה ,זה לא עבד לי מצוין אבל זה סבבה D:

עזבו שטויות אפשר להרוויח הרבה יותר בעבודה (ואני משווה את זה לעבודה כי לפי דעתי לשחק רק בשביל להשיג אציוומנטים זה כמו עבודה)

זה לא נכון האצ'יוומנטים שעשיתי שם הם לא קשים בכלל(הם לא מניאקים) ואתה עושה כמות נחמדה של כסף בלא הרבה זמן, אחרי כמה זמן יש לך כבר כסף אני כבר קניתי DLC עם זה ויש לי 2.86 עודף ולא עשיתי שם כמעט כלום לעומת רועי כותב הכתבה

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x