גיימסקום 2014: טריילר המשחקיות של The Witcher 3

The_Witcher_3_Wild_Hunt-GAMESCOM 2014

חמסה חמסה חמסה: 5 דקות ו 55 שניות של גיימפליי ממשחק התפקידים הגדול והמבטיח של שנה הבאה- The Witcher 3

כל חובב משחקי RPG יודע כמעט בוודאות שבחודש פברואר שנה הבאה, הוא הולך לקחת חופשה די ארוכה מהעבודה, מבית הספר, מהצבא או מהחברה, כי The Witcher 3, משחק העולם פתוח הבא והאחרון בסדרה של אחת החברות המוערכות בתעשיה, ישוחרר.

CD Projekt RED שכיכבה בתערוכת E3 עם המשחק, שחררה סרטון משחקיות חדש למשחק התפקידים עטור הפרסים שלה, The Witcher 3 : Wild Hunt, שמפגין באופן יוצא מן הכלל את האלמנטים החזותיים של המשחק. הדשא ירוק ומרהיב, הקנים מתכופפים ברוח בצורה אמיתית והמוסיקה ברקע נשמעת נפלא.

עולם המשחק ניחן בפירוט דקדקני, החל משמיים מעוננים שנראים מעט קודרים ו(הרבה) יפים, נתזי מים והשתקפויות, ודבר אחד בטוח: המשחק נראה מדהים לחלוטין. צפו בסרטון:

שווה להגיע לגיימסקום

פאוול פנסוק, מנהל האירועים בCD Projekt RED אומר כי משתתפים בגיימסקום יוכלו לחוות את The Witcher 3 : Wild Hunt, כמו גם לקחת חלק בפעילויות מתוכננות שונות ולזכות בהמון פרסים בלעדיים.

אנחנו אוהבים את האנרגיה הייחודית של Gamescom בקלן, המקום המושלם להיפגש עם גיימרים ומעריצי The Witcher , והשנה אנחנו מתכוננים לגיימסקום הטוב ביותר שלנו עד כה -. יש לנו טונות של שלל למבקרים, והכי חשוב , הדגמה לכולם!

 

Witcher 3: Wild Hunt מתוכנן לצאת ב 24 בפברואר 2015, למחשב האישי, לפלייסטיישן 4 ול Xbox One.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות