סיכום חדשות גיימינג | שבוע 34

השבוע כיכבו בחדשות: נבחרי גיימסקום 2014, דמו לסימס 4, The Witcher 3, המשחק הבא של יוצרי L4D, קול אוף דיוטי הבא ועוד ועוד

פינה חדשה ושבועית בגיימפרו תביא אליכם סיכום שבועי של כל מה שקרה בשבוע האחרון בתעשיית המשחקים, בדגש על החדשות הגדולות. בתור פיילוט התחלתי, החלטנו לשתף פעולה עם ערוץ חדשות גיימינג ישראלי בשם  Nate The Mate. יריית הפתיחה של המדור החדש תיקח אתכם לחדשות של השבוע האחרון, ואפילו לפני. שנתחיל?

הדמו של סימס 4 שוחרר: צרו את ה-sims שלכם מעכשיו!

חברת EA משחררת דמו לאחד המשחקים הגדולים שלה לשנה הקרובה, סימס 4. הדמו יאפשר ליצור את הסימס שלכם לפני שהמשחק יצא וכשמשחק ישוחרר לאוויר העולם, תוכלו להוסיף אותו לשם. רוצו להוריד!

[divider]

כמה שנים תצטרכו להשקיע בכדי לראות כל כוכב לכת ב-No Man's Sky ? המון!

במהלך גיימסקום , קיים שון מארי, אחד המייסדים של אולפן Hello Games, פאנל שאלות ותשובות הנוגעות למשחק השאפתני No Man's Sky, והשורה התחתונה היא שתצטרכו להשקיע במשחק 5 מילארד שנים כדי לראות כל כוכב לכת ב-No Man's Sky ולו לשנייה.

[divider]

גיימסקום 2014: מי נבחר למשחק המבטיח של השנה?

יש שיגידו הפתעה, יש שיגידו שלא, אבל המשחק הבא של יוצרי L4D נבחר למשחק המבטיח של תערוכת גיימסקום 2014, המשחק Evolve. יותר מפתיע שבקטגוריית הספורט נבחר דווקא PES 2015.

EVOLVE 4V1 GAMEPLAY

[divider]

בית הספר לטיסה מגיע ל-GTA Online , חשש לדחיה של הדור הבא

עדכון חדש ל GTA V אונליין מביא מטוסים חדשים, מסוקים, חליפת טייסים ומשימות מגוונות, יש גם שיפורים ושינויים במכניקת הגיימפליי, אךל השבוע דווח על חשש שגרסת הדור הבא ל GTA V עשויה להידחות לשנה הבאה, נקווה מאוד שלא!

gta-fs-main

המצגת המרשימה של The Witcher 3: Wild Hunt

חברת סידי פרוג'קט רד לא הסתפקה בסרטונים האחרונים ששחררה ל The Witcher 3, משחק התפקידים הכי גדול של השנה הבאה, והיא משחררת סרטון גיימפליי ארוך שרק גורם לנו לרצות ללכת לישון ולהתעורר בפברואר 2015.

[divider]

Wasteland 2 ישוחרר רשמית ב 19 בספטמבר

למעלה מ 20 שנה חלפו מאז הגיח לאוויר העולם משחק התפקידים האפוקליפסי ווסטלנד, שנחשב עד היום לאחד המשחקים המשפיעים בהיסטוריה וכזה שהשפיע על הדורות הבאים, והנה מגיע תורו של ווסטלנד 2, שהחל כפרויקט קיקסטארטר שגייס למעלה מפי 3 מהתכנון המקורי.

Wasteland 2 תאריך יציאה

[divider]

Call of Duty: Advanced Warfare גם לגיימר המסורתי

קול אוף דיוטי הבא לא עושה לכם את זה? כל הטכנולוגיה החדשה והעתידנות לא הרשימה אתכם? אם אתם נמנים עם שחקניה הקלאסים של הסדרה ולא מוכנים עדיין לקבל שינויים מרחיקי לכת במולטיפלייר של COD: Advanced Warfare, חברת הפיתוח הכריזה כי היא תשיק את מצב מרובה המשתתפים של המשחק עם פלייליסט מסורתי, במיוחד בשבילכם. מרוצים?

[divider]

נחשף הרוסטר של WWE 2K15

באירוע בן שעה וחצי נחשף חלק גדול מהרוסטר של WWE 2K15, המשחק הבא בסדרת ההיאבקות, בהנחיית סטון קולד סטיב אוסטין האחד והיחיד, ורנה יאנג.

[divider]

Haunted House ו Alone in the Dark חוזרים!

אטארי ממשיכה להכריז על חזרה מחודשת של כותרים מן העבר, ועכשיו מגיע תורם של המשחקים הקלאסים "הבית הרדוף" ו"לבד מחשיכה".

מקווים שאהבתם את המדור החדש שמסכם את השבוע החולף בתעשיית המשחקים, נשמח אם תתנו לנו משוב בתגובות, הערות, מענות ועוד. אחלה סופשבוע לכולם!

[divider]

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מה עם סיכום של השבוע הזה??

אהבתי! סיכום שבועי ומקצועי מקווה שתמשיכו
שבת שלום ותודה!

תודה רבה על ההשקעה וכל הכבוד!
יוזמה מבורכת

כל הכבוד!
אני אוהב על האתר הזה, כל פעם מפתיעים מחדש!