Assassins Creed Rouge מקבל שני סרטונים חדשים!

Assassins Creed Rouge GAMESCOM 2014

היום יוביסופט שיחררה שתי סרטונים המציגים את הגיימפלי של המשחק

בסרטון הראשון אנו רואים את שאי כקפטן הספינה שלו ה"מורגן" חוקר את הסביבה הארקטית של צפון אמריקה. ואנו עדים לקרב ימי. דבר ראשון ששמים לב שמצד שמאל שלך אביו של קונור ובנו של אדוארד שהיה הפרוטוגניסט המרכזי במשחק הקודם היית'ם קנוור. כאשר מתפרץ הקרב הימי אני עדים לנשקים החדשים על ספינתו של שי ה"מורגן" בקדמת הספינה החליפו את תחמושת התותחים למטח של פגזים בוערים את התותחים הקטנים בצד הספינה החליפו לתותח שהיווה צורה מוקדמת של מקלע, השלכת חביות הנפץ מאחור הוחלפה בשמן דולק על פני המים ששורף את האויבים הרודפים אחריך, שינוי אשר לא אהבתי כאשר הם הדגימו את הניגוח זה היה נראה כאילו הספינה מקבלת מהירות ממקור לא ידוע כדי לקבל כוח לניגוח בניגוד למכניקה של AC4 שאתה פשוט משייט עם ספינתך אל תוך ספינת האויב ללא בונוס כלשהו.

Assassins-creed-rouge-arctic

לאחר מכן מראים בטריילר עוד אפשרויות שהים הארקטי טומן בתוכו: פעילות של חילוץ אסירי מלחמה שבה אתה צריך להביס את הספינות המלוות את ספינת האסירים ללא פגיעה בספינת האסירים עצמה, הסתתנות למוצבים צרפתים חקירת הריסות קפואות ועוד. סוג נוסף שיהווה פעילות בשבילי יהיה לנווט בשדות הקרח בים ללא שובר הקרח על הספינה בהינתן וזה אפשרי.

בסרטון השני אני נחשפים לסביבה החדשה "עמק הנהר" אזור יפהפה, בסרטו זה הדגימו השתלטות על מפקדה של כנופייה(הכנופיות הן צורה חדשה של הציידי ראשים שצדו את ראשיכם במשחק הקודם), בזמן ההשתלטות על המפקדה שמצריכה הריגת המנהיג, הריסת מאגרי הגז שלהם והורדת דגלם, אנו גם רואים את הארסנל החדש של שאי ולסוג חדש של אויב שבדומה לאנשי הטבע מהמשחק הקודם הם יודעים להתחבא בצמחייה אבל הוא יודע גם לבצע התנקשות מהאוויר ולהשתמש בסביבתו בצורה חכמה לדוגמה להשתמש ברימוני עשן ולירות בחביות נפץ כשאתה רודף אחרי.

הארסנל החדש של שי כולל משגר רימונים שיכול לשגר מספר רב של סוגי תחמושת שונים, בעוד שרובה האוויר מספק דיוק רב יותר אנו ראינו שילוב חדש במיוחד שלהם, בסרטון שאי השתמש במשגר הרימונים כדי לשגר רימון שינה אשר הרדים את השומרים ובעזרת הרובה אוויר שיגר קליע "שיגעון" אל האויב אשר הרג את האויבים הישנים. בסרטון אנחנו גם מקבלים דרך קלה לאתר את הסוג חדש של האויבים כל פעם שאתה קרוב אליהם אתה תשמע לחישות ואז תחליף לראיית הנץ שלך כדי למצוא אותם. בסרטון גם נאמר לנו שהסביבה עוצבה כך שיהיה קל יותר לנווט ולהגיע למקומות גבוהים.

https://www.youtube.com/watch?v=bBVMUAbdE8I

assassin-s-creed-rogue-pic

לאחר שצפיתי בשני הסרטונים האלה אני איני מאמין שהכותר הזה יהיה מהנה או מהנה באותה רמה כמו AC4 כיוון למרות שיש לכך הצדקה עלילתית, הטמפלרים הינם עשירים ביותר ולכן יש להם גישה לנשקים המתקדמים ביותר אך אני רואה כן נשקים שהם לדעתי חזקים יותר מדי ויהרסו את הכיף, במיוחד בקרב הימי השמן הבוער על פני המים ע"פ מה שראינו הוא פשוט חזק מדי!,כל הנשקים בספינה כמעט הוחלפו בנשקים טובים יותר ובפן האישי של שאי הוא קיבל תוספת של נשקים חזקים ביותר. דבר אחר שמפחיד אותי הוא המשפט שבו הם ציינו שיהיה קל יותר לנווט בעולם ולהגיע למקומות גבוהים יותר האם זה אומר שעכשיו גם הפרקור יהיה חזק מדי? שיהיה ניתן עכשיו להשיג יתרון גובה בקלות רבה יותר בניגוד לעבר שהיית צריך לעבוד כדי למצוא דרך להגיע למעלה?, אני לא יודע על כך מספיק אז לא אקטול אותו על כך אבל זה מפחיד אותי רבות. חוץ מכך המשחק נראה כמו אותה גברת בשינוי הדרת, עד עכשיו לא ראיתי שום דבר שהלהיב אותי לגבי הכותר הזה חוץ מהעלילה שלו.

Assassins Creed Rouge יגיע לXBOX360 ולPS3 ב-11.11.2014.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

https://www.g2a.com/r/cheapgames-page1

!חנות משחקים אמינה וזולה במיוחד

שמתם סרטונים של The Crew ><

מתקנים 🙂

אין כמוכם ‎:)‎